Ik heb voor mijn K700i een Nokia bluetooth headset (HS-21W) gekocht en dacht aanvankelijk dat alles goed werkte. Ik kan er mee bellen, ook met voicedialing. Alleen het aannemen van gesprekken lukt niet, als mijn telefoon over gaat en ik op de headset op het knopje drukt om het gesprek aan te nemen dan springt de telefoon gelijk door naar mijn voicemail. Degene die belt krijgt gelijk te horen dat mijn telefoon niet bereikbaar is en dat hij een boodschap kan achterlaten.
Ik ben al druk in de handleiding van Sony en Nokia aan het zoeken geweest maar kan niets vinden, evenals op dit forum. Kan iemand mij helpen, heeft iemand ervaring met dit probleem.
De telefoon is oorspronkelijk door Vodafone geleverd maar ik gebruik hem nu met een abonnement van KPN.
Ik ben al druk in de handleiding van Sony en Nokia aan het zoeken geweest maar kan niets vinden, evenals op dit forum. Kan iemand mij helpen, heeft iemand ervaring met dit probleem.
De telefoon is oorspronkelijk door Vodafone geleverd maar ik gebruik hem nu met een abonnement van KPN.