Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

K700i en Nokia bluetooth headset HS 21W

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor mijn K700i een Nokia bluetooth headset (HS-21W) gekocht en dacht aanvankelijk dat alles goed werkte. Ik kan er mee bellen, ook met voicedialing. Alleen het aannemen van gesprekken lukt niet, als mijn telefoon over gaat en ik op de headset op het knopje drukt om het gesprek aan te nemen dan springt de telefoon gelijk door naar mijn voicemail. Degene die belt krijgt gelijk te horen dat mijn telefoon niet bereikbaar is en dat hij een boodschap kan achterlaten.

Ik ben al druk in de handleiding van Sony en Nokia aan het zoeken geweest maar kan niets vinden, evenals op dit forum. Kan iemand mij helpen, heeft iemand ervaring met dit probleem.

De telefoon is oorspronkelijk door Vodafone geleverd maar ik gebruik hem nu met een abonnement van KPN.

Verwijderd

en als je op je telefoon het knopje induwt om op te nemen?

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 11:56
over het algemeen werken de nokia headsets alleen volledig samen met nokia toestellen.
Ik heb nog een nokia CK1W carkit in mijn auto zitten en bel ook met een K700i.
Over het algemeen werkte het allemaal prima, maar als ik uit de auto stop moet ik eerst mn toestel restarten anders gaat die vreemd doen wanneer ik gebeld word, of alarmen gaan niet meer af enz.

Waarom heb je geen universele (jabra bijvoorbeeld) of sony ericcson eigen gekocht?
Succes ermee!!