Video's bij afspelen erg licht en bevat rare patronen *

Pagina: 1
Acties:

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-08 21:28
Hey allemaal. Na het formateren van mijn computer krijg ik het afspelen van video's maar niet op een rij. Vooral met WMP heb ik last van een raar probleem; het is net alsof een of andere brightness heel hoog is afgesteld want het beeld wat ik zie is echt heel licht, ook zie ik sommige rare patronen. Het rare is dat ik met een speler zoals Quicktime totaal nergens last van heb. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt,
Bob :)

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:10

WPN

al geprobeert met codecs te spelen?

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Toevallig de 77.72 Nvidia drivers geinstalleerd?
Daarbij is dit een bekende issue.
Moet je bij de geavanceerde eigenschappen van de monitor kiezen voor color correction (op de nvidia tab), hier kiezen bij apply color changes to voor ALL. dan klikken op apply en het werkt weer prima.

• BobB
Terw_Dan, alvast bedankt voor je hulp, maar volgens mij werkt het nog niet helemaal. Toen ik naar dat menu toe ging stond het al standaard op alle kanalen, ligt dit nu aan mijn pc, of zit ik toch in het verkeerde menu. Ook opnieuw applyen met de optie ''alle kanalen'' mocht niet baten.

Afbeeldingslocatie: http://img173.imageshack.us/img173/3974/probleempje9fl.th.jpg

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bobbus schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:28:
Terw_Dan, alvast bedankt voor je hulp, maar volgens mij werkt het nog niet helemaal. Toen ik naar dat menu toe ging stond het al standaard op alle kanalen, ligt dit nu aan mijn pc, of zit ik toch in het verkeerde menu. Ook opnieuw applyen met de optie ''alle kanalen'' mocht niet baten.

[afbeelding]

Je zit in het goede menu, je moet alleen even waar nu bureaublad staat kiezen voor "all"(of het nederlandse equivalent daarvan) en dan op apply klikken (toepassen dus).
Dan moet het werken.

• BobB
Ja! Het werkt! Terw_Dan, ik dank u hartelijk ;)

Pagina: 1