Toon posts:

Digital Out only

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb recent een Creative Audigy 2 Value gekocht. Nu heb ik die helemaal aangesloten zodat alles het doet. Nu heb ik mijn headset er op aangesloten, maar ik kan mijn koptelefoon niet aan de gang krijgen. Deze plugin heb ik in de 'digital out' geprikt. Alleen nu is dus het probleem dat ik de functie 'Digital Out only' niet meer aan kan vinken in het volumeregelings menu.

weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-02 02:24
Heb je de drivers al geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik gedaan ja! de kaart doet het voor de rest ook helemaal perfect. maar ik ken de 'Digital Out Only' nergens vinden. mijn microfoon van mijn headset doet t wel goed.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-02 14:06
Je koptelefoon in de 'digital out'? Dat lijkt mij onlogisch?

Verwijderd

Topicstarter
ik wil niet elke keer mijn koptelefoon opnieuw aansluiten. dan moet ik mijn kast telkens naar voren halen. dus als ik m in de digital out doe, kan ik die aanvinken, en dan heb ik alleen geluid via de koptelefoon. maar ja dat gaat moeilijk als ik niets kan vinken

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:52

Sick Nick

Drop the top!

Je koptelefoon heeft neem ik aan gewoon een normale jackplug, een analoge aansluiting dus. Hoe wil je daar een digitaal signaal doorheen krijgen en wat horen door je koptelefoon. Dan zou er uit die uitgang dus een analoog signaal moeten komen, een vinkje digital out only aanzetten heeft absoluut geen zin want dan hoor je niks uit je speakers EN niks uit je koptelefoon.

Verwijderd

Topicstarter
oke daar heb je gelijk in. maar nu zit ik nog met het probleem dat ik nog steeds 'digital out only'kan vinken

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:52

Sick Nick

Drop the top!

Dat kan waarschijnlijk pas zodra je ook een aansluiting heb gemaakt waar een digitaal signaal overheen kan, naar bijvoorbeeld een versterker of een pc speakersetje met digitale ingang. Neem aan dat de audigy slim genoeg is om dat te herkennen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu dus mijn 5.1 systeem (3 plugins) aangesloten op de audigy. dat doet t perfect. jij zegt dat ik er een soort vervormer tussen moet zetten voor mijn koptelefoon anders lukt t nie?

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 13:56

Apache

amateur software devver

Je moet em gewoon in de groene plug, de front steken en niet in de digital out?

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Topicstarter
het is allemaal opgelost
heb nu een pluginsplitter ertussen gezet
nu doet mijn microfoon het ook

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11-2025
:? :? Microfoon, koptelefoon, splitter, digitale uitgang?? Ik volg het niet meer...
Pagina: 1