Ik heb hier een enorme berg foto-tjes. Zijn foto's van een soort muurtegels die je als versiering kan ophangen. Deze moeten op de site van een bedrijf komen. Het leuke is alleen dat de foto's op 4 verschillende ondergronden (varierend van grijs tot groen) zijn gemaakt. Ik had het plan om die ondergronden eruit te knippen en de plaatjes dan zo op te slaan dat je de achtergrond van de site ziet als je ze op internet zet.
Leuke is alleen dat ik per plaatje al een paar minuten kwijt ben om alles netjes weg te knippen. Vraag me echt af of er geen makkelijkere (automatisch?) manier is om overal die achtergrond weg te halen.
Doe het nu dmv. het selecteren van de achtergrond en deze dan deleten. Sommige kleine stukjes nog bijwerken en vervolgens het plaatje opslaan en de volgende openen... Dit kost echt enorm veel tijd...
Leuke is alleen dat ik per plaatje al een paar minuten kwijt ben om alles netjes weg te knippen. Vraag me echt af of er geen makkelijkere (automatisch?) manier is om overal die achtergrond weg te halen.
Doe het nu dmv. het selecteren van de achtergrond en deze dan deleten. Sommige kleine stukjes nog bijwerken en vervolgens het plaatje opslaan en de volgende openen... Dit kost echt enorm veel tijd...