Toon posts:

gratis autoreply

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Ik ga binnenkort op vakantie, en aangezien Gmail geen autoreply functie heeft de volgende vraag:

Weet iemand een gratis autoreply-service?

Ik wil de berichten via mijn Gmail doorsturen naar zo'n soort adres, die dan vervolgens een autoreply terugstuurt naar de afzender. Chello webmail heeft zo'n functie, alleen die werkt bij mij alleen op gezette tijden, d.w.z. bijna nooit.

Wim

PS - hopelijk is deze vraag toegestaan, want dat is altijd spannend hier. ik heb al gegoogled overigens

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, het moet dus webbased zijn want ik zet mijn pc in de vakantie gewoon uit.

:)

Verwijderd

Topicstarter
die pikt geen doorgestuurde berichtjes van gmail
(die geeft ie weer als lege emails zonder subject, afzender of wat dan ook)

:(

Verwijderd

als jij gmail laat doorsturen naar een ander emailadres en dat emailadres een auto reply laat sturen naar de afzender, dan zal hij die reply sturen naar je gmail adres :+

Denk niet dat het kan, wat jij wilt.
Of idd je pc aanlaten staan, gmail afhandelen via pop3 en daar een auto reply opzetten

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:41:
als jij gmail laat doorsturen naar een ander emailadres en dat emailadres een auto reply laat sturen naar de afzender, dan zal hij die reply sturen naar je gmail adres :+
Nee hoor, Gmail stuurt de mails door maar aan de berichten zelf zie je niks. Ik stuur ze inmiddels door naar mijn school-account (die had ook autoresponse, was ik vergeten) en het werkt prima!

Opgelost dus

Tenminste, áls iemand nog een ander idee heeft sta ik er ook voor open, want die school-inbox is wat beperkt qua ruimte.

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:02:
[...]

Nee hoor, Gmail stuurt de mails door maar aan de berichten zelf zie je niks. Ik stuur ze inmiddels door naar mijn school-account (die had ook autoresponse, was ik vergeten) en het werkt prima!

Opgelost dus

Tenminste, áls iemand nog een ander idee heeft sta ik er ook voor open, want die school-inbox is wat beperkt qua ruimte.
Mail rule erop dat ie de mails direct verwijdert.

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:01

jurma

simply connecting...

xtr3me schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:05:
[...]

Mail rule erop dat ie de mails direct verwijdert.
Met uizondering van je mail die van school komt. Ik neem aan dat je die wel wilt behouden :)

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Anders een rule waarbij je de PC niet kunt uitzetten of je misschien iemand kent die de PC tijdens jouw afwezigheid aan kan zetten. Zie hier de uitleg:

http://pubs.logicalexpres...009/LPMArticle.asp?ID=127
Pagina: 1