Toon posts:

Mobo Asus P4-800fsb met P4 2.4A GHz 533 MHz

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze combinatie aangeschaft maar weet niet of de verschillende snelheden conflicteren. Gaat dit werken of moet ik de een of ander ruilen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke verschillende snelheden?
Je hebt het al aangeschaft, dan heb je ook de manual, of je kunt de manual danwel cpu supportlist opzoeken. Lees deze en kijk welke cpus je op jouw mobo kan zetten.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het staat gewoon op de website van de moederbordfabrikant of deze combinatie werkt :) Als je het nergens kunt vinden, in de FAQ van dit subforum staat onder het stukje "Welke processors kan ik allemaal op mijn moederbord prikken?" een handig lijstje met alle directe linkjes naar de juiste plaatsen op de website van de moederbordfabrikant :)

Het is hier op GoT de bedoeling dat je op z'n minst aantoonbaar over inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt. In deze topicstart is daarvan helaas niks te zien. Dit topic gaat derhalve ook dicht. Neem nogmaals de Algemene gedragsregels (Netiquette) door om jezelf een beter beeld te verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten.

Dit topic is gesloten.