Toon posts:

Battlefield 2 muis loopt vast na join game

Pagina: 1
Acties:
  • 670 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef het op, ik heb mij kapot gezocht maar kan het absoluut niet vinden. Het volgende is er aan de hand. Ik speel nu ongeveer een week battlefield 2 (legale versie) en juist vandaag als we met z'n 5 en aan het gamen zijn gebeurd er iets heel aparts.

Na een paar keer gespeeld te hebben druk ik op de "join" en krijg ik het spawn scherm. En dan houdt het op, ik kan de muis niet meer bewegen en alleen alt f4 / alt tab gebruiken om te switchen naar windows. Het aparte is dat ik wel het idee heb dat het spel doorgaat (tijdens online spelen zie je spawn points veranderen etc etc)

Reeds gedaan
Battlefield 2 opnieuw geinstalleerd met een dvd versie (ipv mijn eigen cd versie) Probleem blijft.
Systeemherstel
Andere muis aangesloten (met en zonder usb)

Systeem
AMD athlon 3000+
MSI RS480M2 (bios 3.8)
Twinmos 1024 MB DDR PC3200 CL 2.5 (2x 512 MB) Dual Channel Kit
SAPPHIRE ATI RADEON X700 PRO 256 PCI-E
Maxtor 160GB SATA 7200RPM 8MB Diamond Max 10

Software
Windows XP sp2
Battlefield 2 1.02

Drivers
ATI Catalyst 3.7
Directx 9.0c (op battlefield cd)

Ik dacht als eerste aan de temperatuur echter blijft het systeem lekker koel, verder heb ik het geheugen getest met memtest 86. Ook geen probleem.

Daarvoor speelde ik nog een illegale versie in single player en ook daar kreeg ik na een tijd hetzelfde probleem.

Wie o wie?

Ok het lijkt er nu op dat een nieuw account mij van de problemen heeft afgeholpen?!? Snappen doe ik het nog steeds niet maar ja..... GAME ON

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 04:06 ]

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:51

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Dat heb ik dus ook gehad, een nieuw account was inderdaad de oplossing. Is bij mij gebeurt nadat ik in een game zat, vanwege "connection problems" eruit gegooid werd en opnieuw wilde connecten. Denk dat je userprofile ergens in een sessie is blijven hangen, maar hoe je dit weer goed krijgt wil ik ook wel weten!

Het is voor mij in ieder geval nog onduidelijk of ik het account op mijn eigen pc moet wissen, of dat het ergens op de account server is misgegaan waardoor je er niets aan kan doen.

Ben zelf gewooon opnieuw begonnen, had toch nog maar 1200 puntjes, maar voor een volgende keer zou ik toch ook de oorzaak nog wel willen vinden. Zal je net zien dat je dan 12000 punten hebt ;)

Specs

• Ipenburg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Modbreak:Reageer dan niet! :{

[ Voor 79% gewijzigd door Crash op 06-08-2005 14:53 ]

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-11 00:24

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Voordat je een server joint moet je de knoppen weer binden. Op de 1 of andere manier zijn al je binds weg. De defaults laden en weer instellen en dan werkt het weer.

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

Heb ik ook last van gehad. Nadat ik me profiel map had verwijderd deed alles het weer.

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0