Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hulp bij flash!

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben julian ik heb een eigen internet site aan het opbouwen bekijk hem maar is
http://bizzij.tk als je de menu bar ziet zie je de lettertjes maar ik wil de lettertjes
zegmaar dat het openschuift van links naar rechts alleen ik heb geen idee hoe je dat doet via flash
ik weet het wel hoe je het doet met fireworks alleen daar kan je basis menu bars maken zoals ik deze heb gemaakt .. ik hoop op een andwoord :)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Beste julian!, welkom op GoT :)

Zou je voordat je verder gaat eerst even de FAQ's willen doornemen?
[FAQ]Algemene GoT FAQ[/FAQ]
[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]

Daar staat onder andere in dat we zelf wat meer moeite moeten doen alvorens een topic te openen. Het is niet de bedoeling dat wij je alles kant en klaar aanleveren. Dus wat heb je zelf al geprobeerd en wat lukte er niet precies?

Verwijderd

Topicstarter
oke ik heb het al gelezen ik heb ook al een aantal toturials van mensen op website's gelezen
maar ik snapte het niet omdat het meerendeels engels was en toch niet de juiste informatie er in stond

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 00:45 ]

Verwijderd

Hey Julian,

Buttons in flash maken is heel makkelijk te vinden op het net. Gewoon even googlen met de woorden: Flash tutorial button. Je buttons animeren kan je op verschillende manieren doen. Het geen wat ik doe is :

Ik animeer me text en zet deze in movieclips. Wanneer je een button maakt en hem als eigenschap button geeft, kan je de up - down etc. toewijzen. Ik gebruik dan de gemaakte movieclip. Zorg wel als je een movieclip maakt dat je op het einde de stop(); functie gebruikt. Maar in ieder geval als het allemaal te lastig is : kijk even op Tutorials in het Nederlands

Succes! :*)

Verwijderd

Ik wist geen andere manier om julie wat te vragen...aangezien ik aardig wanhopig ben geworden. Ik heb mijn samsung galaxy gt-s i9000 geflashed met odin, waardoor het nu een samsung sgh-i897 geworden is. Het probleem is nu dat ik met geen mogelijkheid meer in mijn recovery mode kan komen, en ook niet in de download mode. Bij het toepassen van de bekende 3-knoppen handelingen blijft hij rebooten...telkens weer opnieuw. Het is nu een hoofdscherm van at&t worldphone waar ik tegenaan kijk. Is er iemand die mij please kan helpen. Mijn email is weg. Please, help me.

[ Voor 2% gewijzigd door NMe op 12-07-2013 02:26 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En de beste manier om mensen om hulp te vragen is door een ongerelateerde topic van 8 jaar oud in een nog minder gerelateerd forum omhoog te schoppen met je vraag? Ik stel voor dat je ons beleid er even op naleest want dit is dus niet de bedoeling. Antwoorden vragen via mail trouwens ook niet, we zijn een forum, geen helpdesk.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.