Beste tweaker die ook nog laat op is:
We zijn pas verhuisd en na veel poes-pas (dont even start) heb ik het internet aan de praat gekregen...MAAR
Mijn gemiddelde download ligt rond de 5 Kb per sec... Terwijl het toch ongeveer 100 x zo snel zou moeten zijn. Ik heb ook uitschieters gezien naar 50 k...
Even wat stats:
Ik heb een wireless netwerk. Asus routertje, simpel dingetje, does the task. Goede verbinding, min 11 Mbps, zou niet vertragend moeten werken.
speedtest komt uit op 33,3 Kbyte
Testsite van UPC geeft:
Maximum snelheid voor chello classic: 4096 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 46 Kbit/sec
5.8 KByte/sec
0.7 x ISDN
De behaalde snelheid is: zeer laag (duh)
Indien dit vaker voor komt (herhaal de test op verschillende tijdstippen op de dag en vergelijk de meet waarden) wordt U geadviseerd contact op te nemen met de helpdeskHet telefoonnummer van de helpdesk is 0900-1580 (10 €cent/minuut)
Postcode ######
IP adres ##.###.###.##
Tijdstip van de meting 2005-08-05 23:51:22
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 507.13 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 2925 Kbytes
Client software Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322)
Iemand enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen? Desperate...
tracert
download
router
speedtest
We zijn pas verhuisd en na veel poes-pas (dont even start) heb ik het internet aan de praat gekregen...MAAR
Mijn gemiddelde download ligt rond de 5 Kb per sec... Terwijl het toch ongeveer 100 x zo snel zou moeten zijn. Ik heb ook uitschieters gezien naar 50 k...
Even wat stats:
Ik heb een wireless netwerk. Asus routertje, simpel dingetje, does the task. Goede verbinding, min 11 Mbps, zou niet vertragend moeten werken.
speedtest komt uit op 33,3 Kbyte
Testsite van UPC geeft:
Maximum snelheid voor chello classic: 4096 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 46 Kbit/sec
5.8 KByte/sec
0.7 x ISDN
De behaalde snelheid is: zeer laag (duh)
Indien dit vaker voor komt (herhaal de test op verschillende tijdstippen op de dag en vergelijk de meet waarden) wordt U geadviseerd contact op te nemen met de helpdeskHet telefoonnummer van de helpdesk is 0900-1580 (10 €cent/minuut)
Postcode ######
IP adres ##.###.###.##
Tijdstip van de meting 2005-08-05 23:51:22
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 507.13 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 2925 Kbytes
Client software Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322)
Iemand enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen? Desperate...
edit:
Even wat pics:
Even wat pics:
tracert
download
router
speedtest
[ Voor 11% gewijzigd door Voxie2 op 06-08-2005 00:14 ]