Toon posts:

Mcafee spamkiller verwijdert hotmail?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mccafee spamkiller geinstalleerd en mijn hotmail account toegevoegd. Nu keek ik vanavond en bleek dat bijna 400 emailtjes van mij weg waren uit hotmail. Ik ging zoeken en bleek dat ze bij de spamkiler stonden als spam :( :(terwijl dit geen spam was. Dus ik wou ze weer terug zetten, maar dat duurde mij te lang, het kon namelijk alleen 1 voor 1. Dus ik dacht dan verwijder ik mijn account in spamkiller. Maar nu ben staan ze nog niet in mijn hotmail. Dus dacht ik kijk ik weer in mccaffee, maar daar staan ze ook niet meer.

Wie weet hoe ik ze terugkrijg, want ik ben hier helemaal niet zo blij mee. In veel emails stonden ook wachtwoorden en privé gevoelige dingen. Ook dingen die ik wou bewaren. :'( :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 12:02 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien zou je in de toekomst iets minder smilies kunnen gebruiken, dat overheerst nogal. Bovendien verstoort het het leesplezier in overmatig gebruik :P

Kan je met crtl-selecteren niet meerdere tegelijk selecteren, of rechtermuisknop select all? Hoedat programma spam opslaat weet ik niet.... maar misschien een databasebestand ergens in de programmamappen?

Welke versie van Outlook gebruik je?

[ Voor 6% gewijzigd door sanfranjake op 06-08-2005 01:16 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb ff veranderd, maar ben nogal teleurgesteld.

Ik gebruik geen outlook. Spamkiller is gewoon een programma ingebouwd bij mcafee antivirus. Tis zo'n alles in 1 ding.

Ctrl en rechtermuisknop lukte beide niet. Maar ik kan de emails nu niet weer vinden omdat ik mijn account heb verwijderd in dat programma. Ik denk dat ik ze ook niet weer terug kan krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
YES IK BEN BLIJ.

ik heb ze weer terug. Ik ging toch nog maar even verder zoeken. Dus de hele userguide van spamkiller doorgelezen. Toen stond er zoiets als: als je ze verwijderd hebt dan staan ze in de spam map van outlook, maar die had ik nog niet geinstalleerd. Dus die heb ik geinstalleerd. Hotmail account toegevoegd toen zag ik bij prullenbak 397 deleted messages dus ik kijken en jahoor daar stonden ze. Dus ik gauw in me hotmail (dus niet via outlook) daar stonden ze allemaal. En er boven stond: al deze berichten in de map prullenbak worden om de dag verwijderd. Dus heb ik even geluk gehad.

Me is weer bli