Toon posts:

[XP] "Mijn Afbeeldingen" niet toegankelijk...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GoT,

Ik heb een probleem met de map: Mijn Afbeeldingen, telkens als ik erop klik, maakt niet uit waarmee( In de trand van: MSN, FTP, Mijn doc. - Mijn afbeeldingen ) niks werkt, ik krijg een foutmelding de eerste keer (Geen screen, standaard opslag is Mijn afbeeldingen) nu krijg ik alleen maar Microsoft's Fouten Rapport, als de inhoud hiervan nodig is post ik deze later wel.

Ik heb al geprobeerd te zoeken maar zonder resultaat, heb hier vroeger vaker rond gezworven zonder GoT account en dacht mss dat ze het hier weten...

Greetz Roy

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Waarschijnlijk staat er een document in (bv. een film?) die corrupt is of heb je een corrupte codec. Je hebt dit probleem niet in safemodus ga ik vanuit bv? :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je het al vanaf de promp geprobeerd of in safe-mode?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

elevator schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:05:
Waarschijnlijk staat er een document in (bv. een film?) die corrupt is of heb je een corrupte codec. Je hebt dit probleem niet in safemodus ga ik vanuit bv? :)
Als je met een FTP proggie op de map klik wordt er toch geen codec iod aangesproken ?
Als ik het verhaal zo zie, lees ik dat hij geen dri listing krijgt oid ??? Ik ben benieuwd naar de foutmelding, die is wel even nodig denk ik :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik denk dat hij bedoelt dat hij vanuti een client-side FTP programma die directory selecteert als download lokatie (zie ook de: " (Geen screen, standaard opslag is Mijn afbeeldingen)") :)

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Ik heb een tijd terug ook problemen gehad met de Mijn Afbeeldingen folder, zelfs wanneer ik de wallpaper wilde veranderen en ik klik vervolgens op Bladeren, kwam er een error-venster.

Nu heb ik veel folders op een andere partitie gezet (Bureaublad, Documenten, Afbeeldingen etc.) en ik kwam erachter dat ik een tweetal folders was vergeten mee te verplaatsen.

Het systeem vond de verwijzingen blijkbaar niet netjes. Na een format en direct alle folders instellen na de installatie was de oplossing. :)

Misschien is dit bij jou ook het geval?

Verwijderd

Topicstarter
Denk niet dat dit het geval is aangezien ik niks verplaats uit "mijn afbeeldingen"
Maar de error code zal ik straks wel even kopieren...

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik kan er wel in komen via bv. FlashFXP...
Het fouten rapport kan ik helaas niet posten :\ kan er niks uit kopieeren

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 11:38:
Dan maak je toch een schermdump? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 11:38:
Tik je het even over? :P Of de handige copy knop in de eventviewer kan handig zijn :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1