Ik heb een nieuw toetsenbord, Logitech UltraX, gewldig keybordje maar ik mis m'n volume knoppen van m'n multimdia toetsenbord. Nu zitten er op dit toetsenbord een email en www snelknop, kan ik daar niet op de 1oa manier het volume harder/zachter zetten van maken?
Als je de software van je keyboard installeert kun je toch andere dingen eraan toekennen? Heb je daar al eens naar gekeken.
Bij mijn draadloze logitech tikplank kan ik daar wel eea instellen (ben helaas win2k even aan het herinstalleren dus kan nu niet voor je kijken).
Bij mijn draadloze logitech tikplank kan ik daar wel eea instellen (ben helaas win2k even aan het herinstalleren dus kan nu niet voor je kijken).
Itouch zegt dat de installer niet compatible is met m'n OS en de nieuwe setpoint software ziet dit keyboard niet...
os is XP Sp2, geen driver CD in de doos. Ook na geforceerde logitechdriver installatie weigert de installer te installeren.
[ Voor 43% gewijzigd door Huigie op 05-08-2005 22:55 ]
Zet er voortaan ook effe gelijk bij welk os je hebt, of je de laatste drivers al geprobeerd hebt, waar je al gezocht hebt enz, dat scheelt ons weer wat klikwerk...
Ik zet even je OS vooraan de titel, dat is in Windows Operating Systems verplicht, zoals je in Windows Operating Systems - Policy kan lezen
Logitech site al bekeken?
Sorry... ja, ook al maar ik ben eruit!sanfranjake schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:12:
Ik zet even je OS vooraan de titel, dat is in Windows Operating Systems verplicht, zoals je in Windows Operating Systems - Policy kan lezenLogitech site al bekeken?
http://www.randyrants.com/2004/03/sharpkeys_11_of.html Met dit progje kan je keys remappen, email is nu geluid harder en www is geluid zachter.
Pagina: 1