Toon posts:

ongevraagd abbonee gemaakt door het net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs ben ik ongevraagd door een medewerker van het net abbonee gemaakt.

Na terugkomst vakantie lagen de papieren thuis met de bevestiging van kpn.

Een klachtenprocedure is gestart volgens het net.

Op email wordt niet gerageerd en de helpdesk is niet bereikbaar maar maakt de beurs wel lichter.

Volgens freeler mijn ex / huidige provider kunnen ze er niets aan doen, wel vertelde een helpdeskmedewerker van freeler mij dat het meerdere mensen is overkomen!!

Wie is dit ook overkomen ?

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:57
Misschien is het beter dat je wat meer verteld over hoe en wat?

Ben je niet benaderd voor iets? Heb je ergens wat ingevuld??

Zo nee? Google eens op "het net dealerdesk" en leef je uit.. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik ben wel benaderd met de vraag of ik wou overstappen en heb enkel gevraagd om info welke men mij zou opsturen! freeler gaat sowieso over in het net.

maar men vertelde mij dat ik nu een nieuw jaar contract heb.. en dat wil ik niet natuurlijk

zeker niet met zo'n slechte service

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 22:09:
Onlangs ben ik ongevraagd door een medewerker van het net abbonee gemaakt.

Na terugkomst vakantie lagen de papieren thuis met de bevestiging van kpn.

Een klachtenprocedure is gestart volgens het net.

Op email wordt niet gerageerd en de helpdesk is niet bereikbaar maar maakt de beurs wel lichter.

Volgens freeler mijn ex / huidige provider kunnen ze er niets aan doen, wel vertelde een helpdeskmedewerker van freeler mij dat het meerdere mensen is overkomen!!

Wie is dit ook overkomen ?
Freeler gaat helemaal over naar Het Net. Wij (ik praat over het hele gezin :P) zijn ook overgestapt naar Het Net! Omdat ze hetzelfde aanboden voor dezelfde prijs. Verder vind ik Het Net best fijn eigenlijk, de downloadsnelheden lijken wel hoger dan bij Freeler! :>
Overigens is de Helpdesk van Het Net ook goed, tijdje geleden probleempje met de Modem.. Ff gebeld en zo opgelost! :)

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 05-08-2005 23:59 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• m0rris
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04-2025
Ik heb hier PRECIES hetzelfde, 1,5 week geleden terug van vakantie, en ja hoor, daar lagen allemaal brieven van KPN en Het Net. Ik ben ongeveer een maand/1,5 maand geleden gebeld door Het Net als ik interesse had, ze overvielen me een beetje en ik had gezegd dat ik eerst meer informatie wou...

En ik ben niet tevreden met Het Net, aangezien ze niet hoger gaan dan 1600 / 512 Kbit/s. En ik was voorplan namelijk net een duurder abbonoment te nemen bij Freeler en nu zit ik als ik Het Net moet geloven een jaar aan hun vast. Iemand weet wat ik het beste kan doen?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Lotgenoten opzoeken en een aanklacht indienen wegens oplichting.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Laat hen de handtekening maar zien voor het contract. Zonder contract geen verplichtingen, waaronder betalingsverplichting. Je zit nergens aan vast zonder een handtekening. Een uitzondering is als je mondeling een koopovereenkomst hebt gesloten, dus heel duidelijk JA hebt gezegd tegen een aanbod via bijvoorbeeld de telefoon. Maar nog altijd geld daarvoor de wet koop op afstand (of iets dergelijks).

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-02 01:57

Emiel1984

Made in NL

Ik heb ook een keer zoiets mee gemaakt. Ik was is in arnhem en werd ik ineens aangesproken op straat over veilig beleggen ofzoiets. Ik zou dan elke maand een vast bedrag moeten overmaken naar een gesloten rekening. Over een aantal jaren heen zou ik dan best wel wat rente krijgen maar ik kon er dan wel in die jaren echt niet bijkomen. Het leek me wel wat en ik vroeg maar of ze me maar eerst wat meer info konden opsturen over de regels en dergelijke om dat gebeuren heen.

En jah hoor ineens ben ik volledig lid. Vertelde ze dat ik bij het invullen van de adresgegevens was akkoort gegaan. Gelukkig is dit later snel opgelost. Ik belde op en vroeg naar een leidinggevende danwel de directie. Vertelde dat ik dit raar vond gezien ik op straat al een aantal keren had gevraagt of ik hierbij echt alleen informatie vroeg. "De jongen die me informeerde bevestigde dat" vertelde ik. Toen vroegen ze maar naar wie ik had gesproken en gelukkig had ik een kaartje met zijn naam. Nu komt het .. de werknemers kregen bonussen na aanleiding van het aantal nieuwe klanten dat ze werfde. Hij had me dus maar gewoon effe aangemeld waarschijnlijk.

3 dagen later kreeg ik een brief die ik moest ondertekenen om mijn contract te beeindigen, deze heb ik nooit getekend omdat ik daarbij naar mijn idee bevestigde dat ik ooit een contract had getekent om ermee akkoort te gaan. Naderhand nooit meer wat gehoort en er was niks verdwenen van mijn rekening(die hadden ze nodig vertelde de jongen om de gegevens te controleren, jah ik weet t nu heel stom :X ) haha) .

[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 17-08-2005 02:33 ]

[LTS][MTS][HTS]

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
freeler is toch overgenomen door kpn?
zetten ze je niet gewoon over

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Klopt helemaal, de freeler abonnees hebben een aanbod gehad om over te stappen naar HetNet. Deze mensen zijn daar allemaal op ingegaan(ook topicstarter), want als meneer sneller wil dan 1600 kb/s dat kan dat gewoon hoor(over na Planet). Maar topicstarter zoekt gewoon een uitweg, omdat hij zich "genomen" voelt (waarschijnlijk ergens een stuntaanbieding gezien ofzo).

Kortom, niet zo piepen. KPN wil geen ontevreden klanten(die klagen meer, slecht voor imago).
Dus als jij gelijk had, hadden ze je allang afgesloten en de vrijheid gegeven(Misschien had je iets vriendelijk aan de telefoon kunnen doen ofzo.....;) ).

Dan ff het jaartje uitzitten en dan kun jij mooi naar Tiscali, waar ze je proberen wijs te maken dat kwaliteit te koop is voor €20,-- p/mnd voor 4 Mbit.

Maar daar kom je vanzelf wel achter.....

[ Voor 9% gewijzigd door punica op 17-08-2005 03:07 ]

• punica
  • Niet online

punica

Longtime Member

Punica schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 03:06:
Klopt helemaal, de freeler abonnees hebben een aanbod gehad om over te stappen naar HetNet. Deze mensen zijn daar allemaal op ingegaan(ook topicstarter), want als meneer sneller wil dan 1600 kb/s dat kan dat gewoon hoor(over na Planet). Maar topicstarter zoekt gewoon een uitweg, omdat hij zich "genomen" voelt (waarschijnlijk ergens een stuntaanbieding gezien ofzo).
Oh nee, zit net topic nog een keer te lezen, waarschijnlijk is hij er 1'tje die nog aan zijn oude einddatum van het Freelercontract dacht..... :P _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:53

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ach, als jij _echt_ alleen om info gevraagd hebt, dan komt het met die klacht heus wel goed. Als die is ingediend, dan moet je gewoon even afwachten.

Iemand had het ook over die acht dagen, die zullen al wel voorbij zijn, anders had het sowieso geannuleerd kunnen worden. Verder zou ik me, als TS, echt niet zo druk maken. Het komt echt wel goed, gewoon even geduld.

@Punica: zo'n klacht zal wel even duren, ik denk niet dat dat betekent dat TS daardoor gelijk geen gelijk meer heeft, hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid;

- ik heb enkel om info gevraagd
- het ging dan om een nieuw jaarcontract
- ik wacht nu al 3 weken op een antwoord
- De helpdesk helpt niet en ik krijg via mail alleen standaard berichten terug

Niemand die me dus duidelijkheid wil geven!

Volgens freeler is mijn account nog steeds actief ?? welke dus niet meer werkt

Ik wordt hier dus erg boos over want ik wens enkel duidelijkheid.

overstappen, geen probleem maar niet een extra jaar!!

• punica
  • Niet online

punica

Longtime Member

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:55:
Freeler is al overgenomen door KPN!
Inbellen gaat dus via de servers van hetnet; de mailserver van inkomende mail blijft hetzelfde; uitgaande is mailhost.hetnet.nl.
Elk aanbod m.b.t adsl(waar je nu al 3 weken mee zit) is niet naar aanleiding van de overname(want alle adsl abbonees zijn al veel langer over op het KPN Netwerk).

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:53

ZieMaar!

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:55:
Even voor de duidelijkheid;

- ik heb enkel om info gevraagd
- het ging dan om een nieuw jaarcontract
- ik wacht nu al 3 weken op een antwoord
- De helpdesk helpt niet en ik krijg via mail alleen standaard berichten terug

overstappen, geen probleem maar niet een extra jaar!!
Besef wel, via freeler zal je niet meer kunnen adsl-en straks, en elke andere provider ben je toch voor minimaal een jaar abonnee.

Maar nogmaals: als er een klacht loopt bij Het Net, moet je gewoon afwachten. Bel anders de helpdesk, vraag of hij nog in behandeling is, zo ja, wacht nog even af. Zo nee, dan had je al wat gehoord moeten hebben.

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk na 3 weken ben ik gebeld door hetnet; afijn foutje bedankt en we kunnen het terugdraaien.

telefoonkosten worden vergoed wat me logisch lijkt!

Tja wat zal ik zeggen, o ja ik krijg als ik blijf 2 mnd plus 3 keer 8 euro retour bij een 1 jaar abbo,

Doen ?
Pagina: 1