[SETI@Home] BOINC en Classic stats

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Sinds een paar dagen hebben [eNeRGy], Nightbird en Pim. er voor gezorgd dat we voor BOINC stats hebben. Ons idee was om de Classic stats per week in een topic te doen, net als de OGR24 stats toen het project bijna tot zijn einde was, de BOINC stats gewoon dagelijks te posten. In de DPCH blijkt dat een aantal members graag wil dat de Classic stats ook nog dagelijks in een nieuwe topic gepost worden.

Wij hebben daarop drie voorstellen over hoe nu verder te gaan met de BOINC en Classic stats gezien.

-Een apart topic per dag voor BOINC en Classic.
-BOINC en Classic samen dagelijks in een topic.
-BOINC elke dag een topic en een topic per week voor Classic met daarin uiteraard wel elke dag een nieuwe DPCH.

Wij zijn eigenlijk wel benieuwd welke van de voorstellen jullie voorkeur uit gaat? Hier kunnen jullie stemmen op je voorkeur. De poll sluit op vrijdag 12 augustus om ongeveer 21:00 uur.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36
Beide projecten draaien nog en de oude garde kun je niet in de steek laten. Het nieuwe project is ook aardig aktief dus moet zeker ook gepost blijven worden. Liever 1 project te veel posten dan 1 te weinig ;) Hoe meer stats hoe beter zullen we maar zeggen. Het ligt gewoon aan de organisatie hoelang dit nog duurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-08 08:24

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Aangezien je bij alle BOINC-projecten evenveel cobblestones per tijdseenheid kan verdienen en tevens gelijktijdig aan meerdere projecten kan deelnemen, gooi ik er maar een 4e optie tegenaan:
GECOMBINEERDE BOINCSTATS. :)

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iisschots schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:43:
Sinds een paar dagen hebben [eNeRGy], Nightbird en Pim. er voor gezorgd dat we voor BOINC stats hebben. Ons idee was om de Classic stats per week in een topic te doen, net als de OGR24 stats toen het project bijna tot zijn einde was, de BOINC stats gewoon dagelijks te posten. In de DPCH blijkt dat een aantal members graag wil dat de Classic stats ook nog dagelijks in een nieuwe topic gepost worden.

Wij hebben daarop drie 1 voorstellen over hoe nu verder te gaan met de BOINC en Classic stats gezien.

zoo dit ziet er beter uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

iisschots schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:43:
-BOINC en Classic samen dagelijks in een topic.
-BOINC elke dag een topic en een topic per week voor Classic met daarin uiteraard wel elke dag een nieuwe DPCH.
Volgens mij kun je de derde optie wel gelijk af laten vallen. Dit lijkt mij in ieder geval niet tijdsbesparend te zijn voor de statsposters ofzo. Als de statsposters toch elke dag DPCH's posten van Seti-Classic kunnen ze die net zo goed in een eigen draadje posten. Hoeven ze zo 's-morgens vroeg alleen maar een ram op "New Topic" te geven in plaats van eerst het goede draadje te zoeken en vervolgens op "Post Reply" te klikken. Het enige argument wat ik dan nog voor optie drie kan bedenken is dat je maar één in plaats van zeven draadjes per week hebt. Maar ja, die draadjes eten geen brood, dus dat maakt ook niet zoveel uit. :)

Eigenlijk zou je optie twee nog moeten splitsen in 2a en 2b, Seti-Classic bovenaan in de post, of Boinc als eerste, want dat lijkt mij voor een enkeling nogal gevoelig te liggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Na hier dus mijn stem (samen in één topic) uitgebracht te hebben, wil ik graag even uitleggen waarom.

Ik ben "net nieuw" hier, dus misschien zit ik er helemaal naast. Zo ja, laat dat dan weten (en natuurlijk ook waarom) O-)

SETI doen we gezamenlijk, alleen de manier waarop verschilt. Toch zijn we één team. Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat we ook samen in de DPCH's verschijnen. Ik bedoel, er is geen aparte lijst voor Intel / AMD of Win / Linux. Het is een GROEPSproject.

Door samen één topic te delen, blijft het "wij-gevoel" beter behouden. Ik vrees namelijk dat er onbewust toch twee kampen zullen ontstaan.
Uiteraard blijft het een gevoelig punt wie er 'bovenaan' komt, Classic of Boinc. Persoonlijk vind ik dat de 'oude' (classic) bovenaan hoort.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02

Falcon10

Hit it i would !

* Falcon10 kiest voor 2 aparte, dagelijkse stats.

Beetje extra werk, maar de classic heeft nog steeds ze'n garde, die soms aardig uit de hoek kan komen, en er zit minstens nog 1 plekje winst in in de total stats :)
Planet 3D Now moet eraan !

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

* glashio kiest voor 2 dagelijkse stats, met 1 goeiemorgen praatje van de Statsposter :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 07:44
* Poltergeist kiest voor dagelijkse statistieken, voor zowel Classic als Boinc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Kuuke schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:36:
In dit geval kunnen we het dus nooit goed doen.Geen enkel project is hetzelfde dus uniformiteit is heel moeilijk aan te brengen. In het verleden zijn er richtlijnen opgesteld waaraan een project moet voldoen. Maar richtlijnen zijn in mijn ogen alleen hulpmidelen die je kunnen helpen om een beslissing te nemen. Het zijn geen wetten. Vandaar ook dat we de mening van de seti-ers vragen!

...

Bovenstaand is een voorstel, het is geen uitgemaakte zaak dat we teruggaan naar een weektopic.
Wat we doen is de mening vragen van de mensen die dit project draaien.

Vandaar ook: laat de actieve seti-ers aan het woord. We vragen om hun mening.
Om dan vervolgens een openbare poll te houden een beetje vreemd niet ;) De mening in dat topic leek mij vrij duidelijk :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkB schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:07:
[...]

Om dan vervolgens een openbare poll te houden een beetje vreemd niet ;) De mening in dat topic leek mij vrij duidelijk :)
je weet mijn mening :D zowiezo al een verkeerde topic en vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

1 Wens : Kan er zowel in de Classic als in de BOINC versie een linkje komen naar de andere DPCH :) ( Classic -> BOINC, BOINC -> Classic )

* glashio BOINC'ed zich suf maar is altijd zeer benieuwd wat CLASSIC doet :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

* Jester-NL draait Classic, en gaat dat doen tot het einde.Hij stemt dan ook voor dagelijkse stats, en dan bij voorkeur gewoon voor ieder project.
edit:
Of de firewall hier vindt het niet leuk dat ik wil stemmen, of de poll is fubar...
Warning: pg_exec(): Query failed: ERROR: invalid input syntax for type inet: "unknown" in var/www/domeinen/dutchpowercows/dutchpowercows.org/poll.php on line 27

En zo nog een paar regels...

[ Voor 51% gewijzigd door Jester-NL op 08-08-2005 14:54 ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 12:05
De7geitjes blijven ook tot het einde classic draaien. Daarom stemmen wij ook voor dagelijkse classic stats...

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
De poll kan dicht het lijkt me duidelijk zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
MarkB schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:38:
De poll kan dicht het lijkt me duidelijk zo :)
De poll sluit op vrijdag 12 augustus om ongeveer 21:00 uur
De poll is dicht als het goed is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Witlof schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:40:
[...]

[...]

De poll is dicht als het goed is :+
Nee hoor net nog gestemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Zal hem dicht doen, door de drukte vergeten. Maar de uitslag lijkt mij duidelijk :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
MarkB schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:41:
[...]

Nee hoor net nog gestemd ;)
Zei toch ook "als het goed is" 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

En nu we er eindelijk uit zijn in welke "vorm" we verder gaan, laten de BOINC-stats het zelf afweten...
Kuuke schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 06:42:
[...] dan heb ik géén stats om te posten :(

Ze zijn er dus niet, die stats van de 14-de.
Berkeley..... zucht.
En de stats van de 15e waren ook al zoekgeraakt in Berkeley 8)7

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Pagina: 1