Toon posts:

Gamen via VPN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, nu denk je misschien de zoveelste topic over dit issue... maar ik heb een probleem

Ik heb een spel, die alleen 'echte' lan ip's accept en geen server lijst heeft... dus 10. 192. 172. IP's
Nu is het probleem, dat ik met winXP Maar 1 VPN Verbinding kan accepten...En het andere probleem is dat hamanchi alleen een 5.x IP uitgeeft...

Heeft iemand misschien een super oplossing ? Ik wil dus met meerdere spelers dit spel doen

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Er zijn genoeg spellen waarbij VPN gewoon niet werkt voor zover ik weet... daar valt verder niet zoveel aan te doen dacht ik. Correct me if I'm wrong (NFSU 2 ;))

Everything is possible, until it's not.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:16
ik weet niet wat hamanchi is maar je kan met XP ook een VPN server aanmaken; en daar kan je dan zelf bepalen welke IP range je wilt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
het is hamachi ;) en dat is een soort VPN alternatief voor dat in XP. Als je in XP selecteert dat je binnenkomende verbindingen wilt ontvangen, ook via VPN, kan dat maar met 1 tegelijk? heb je dat geprobeerd?

Everything is possible, until it's not.

Verwijderd

Ik gebruik zelf met vrienden openvpn. Daarmee kun je een ethernettunnel maken en niet alleen een pptp tunnel. Bij een ethernettunnel kun je dus ook ipx spellen ed via internet spelen en werken ip broadcasts .
www.openvpn.net

Verwijderd

Topicstarter
het spel werkt wel met vpn, of iets dergelijks... want met win XP VPN server kan ik met zn 2e gamen...maar die win xp server accept maar 1 connectie. Dus een alternatief nodig

Hamachi werkt niet omdat je daar geen 'echte' lan ip's van krijgt

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:24:
het spel werkt wel met vpn, of iets dergelijks... want met win XP VPN server kan ik met zn 2e gamen...maar die win xp server accept maar 1 connectie. Dus een alternatief nodig

Hamachi werkt niet omdat je daar geen 'echte' lan ip's van krijgt
openvpn dus. is gratis en werkt onder windows.
Pagina: 1