Toon posts:

Vreemde brief van KPN??!!

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb me 2 dagen terug aangemeld bij wanadoo voor adsl direct incl. telefoon en mijn kpn aansluiting naar het belbudget gezet op aanraden van wanadoo krijg ik vandaag een brief van kpn met de mededeling daarin dat ik niet via dit abb. gesprekken kan afwikkelen via een andere aanbieder dan KPN!!??
Weet iemand hier iets meer van of dit echt zo is??!!
Ik ben wat dat betreft nog een groentje in de wereld van internet en telefonie.

Alvast bedankt!

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 16:20

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Wat ze hier mee bedoelen is dat je geen carriers kunt gebruiken met dit belbudgetabbo

Dus geen tele2 en dat soort ongein waar je 16** voor het telefoonnr moet intoetsen om (zogenaamd) goedkoper te bellen

[ Voor 10% gewijzigd door Ossenaar op 05-08-2005 21:36 ]

De kick van Electric!

Verwijderd

Topicstarter
Hm die brief kwam erg dreigend over.......

Dus ik hoef me geen zorgen te maken dat het straks nie werkt ofzo??

Thanx voor je snelle reactie!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Bellen op de manier van Wanadoo wordt hiermee niet beinvloed verder. Gaat puur om de CPS (carrier preselect) diensten inderdaad.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:34

sapphire

Die-hard pruts0r

Ossenaar schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:36:
Wat ze hier mee bedoelen is dat je geen carriers kunt gebruiken met dit belbudgetabbo

Dus geen tele2 en dat soort ongein waar je 16** voor het telefoonnr moet intoetsen om (zogenaamd) goedkoper te bellen
ik bel met tele2 en het ís goedkoper en ik hoef geen nummers in te toetsen voor het nummer dat ik wil bellen, dus wat je zegt over tele 2 vind ik wat vaag

Gabriël AM5

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-02 16:58
sapphire schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:53:
[...]

ik bel met tele2 en het ís goedkoper en ik hoef geen nummers in te toetsen voor het nummer dat ik wil bellen, dus wat je zegt over tele 2 vind ik wat vaag
dan heb je vast een speciale tele2 telefoon die overal automatisch 1602 voorzet ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07-2025
dan heb je vast een speciale tele2 telefoon die overal automatisch 1602 voorzet ;)
dat je geen 1602 hoeft te draaien is dus dat CPS (carier preselect) wat in de vorige posts staat
Of beter gezegd. Dat is dan ingeschakeld.
Dit is dan dus niet meer mogelijk is met belBudget.

Je hebt dan dus geen speciale telefoon nodig. Kan gewoon met je eigen telefoon, en is gewoon in te stellen via een nummer van tele2 (selfservicenummer of hoe ze dat maar noemen). Ook kan je dat als je een abbo neemt bij tele2 dit direct aangeven en dan schakelen zei dat voor je in.

Dat dus even in reactie op het 1602 verhaal.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:57
En ik moet zeggen dat ik met tele2 volgens mij echt niet goedkoper uit was.. maar dat is een ander verhaal.

Verwijderd

we raken wel erg offtopic maar 1601 (bel1601.nl) is wel erg goedkoop Maar als je geen gebruik maakte van CPS, zul je er toch ook niet zoveel last van hebben lijkt me :P
Pagina: 1