Toon posts:

[PoP: Warrior Within] Moeite met eerste 'baas' *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds vandaag begonnen met prince of persia: warrior within
Dit lijkt me een redelijk cool spel om eens uit te spelen maar zelfs op easy kom ik gewoon niet voorbij die vrouw op de boot. Het spelplezier is er dus al af na de eerste 5 minuten :/

Ik blijf meer de "e" gebruiken en springen en slaan met mijn zwaard maar ik kan ze gewoon niet verslaan. Weet iemand of er hier soms andere knoppen zijn voor special moves of moet ik gewoon eens geluk hebben om haar te doden. Of moet ik het strategisch aanpakken?
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om in de eerste scene op easy een tegenstander te verslaan he?

en hoe sla je die vervelende fimpjes over die je telkens opnieuw moet laden !!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 21:20 ]

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Een spoiler van formaat kan je het niet noemen. Binnen 10 minuten kom je de persoon in kwestie al tegen. Daarnaast kan de TS niets meer doen aan de titel, dus kun je beter een Topic Report plaatsen :)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 21:36 ]

Verwijderd

blijven blokken, en terugslaan als zij klaar is met haar combo

verder is hier een Centraal topic

en met dit soort vragen kan je beter op www.gamefaqs.com kijken naar walktroughs

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum, en haal de ogenschijnlijke spoiler even uit de titel :)

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog tips? Op andere forums vindt ik niks. Khad alleen bijna iets gevonden. Dat was een site waar alle tegenstanders opstonden en hoe je die het makkelijkst verslaat, maar die dame stond er uiteraard niet bij.
Ook blokken met het zwaard en dan slaan werkt niet echt. Die dame is gewoon te sterk.
Zijn er misschien keys waarmee je een speciale move kan doen?