Toon posts:

Golvend beeld bij philips 28PW8620/12

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Heb sinds kort een breedbeeld tv gekocht bij mediamarkt omdat de oude was versleten. Na veel vergelijk over prijzen had ik de 28PW8620/12 gekozen. Maar na een paar uur in werking kreeg hij rare symptonen namelijk een golvend beeld langs de zijkant en vooral met dualvieuw. Dan golf dus de rechtervertikale lijn enorm. Maar ook bij gewone tv kijken.
Geen probleem ik bel de technishe dienst en na 2 weken kreeg ik mijn toestel terug. Op de bon stond dat de beeldbuisvervangen werd. Ik tevreden en keek verder tv maar toen na een dag weer hetzelfde symptoon. Ik belde naar de technishe dienst en die man was zo vriendelijk om met een speciale code het beeld recht te trekken via een menu. Maar daar stond alles perfect recht volgens het raster.
Ik belde naar mediamarkt en via veel gezeik had ik een nieuw toestel gekregen. En je kan het al raden na een dag weer het probleem.

Nu had ik toch wel verwacht van een philips een goed beeldkwaliteit te hebben.

Kan iemand mij raad geven wat ik nu moet doen?
-geld terugvragen en nieuwe kopen eventueel opslag voor een plasma tv
-weer ruilen voor het zelfde toestel?
-of zijn er redene voor dit voorval?

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bartve/beeld2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bartve/beeld1.jpg

Tis een lange uitleg maar weet niet hoe het direct optelossen. :|

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vreemd zeg. Wel goede garantie dat je zo een nieuwe krijgt.
Maarja de plezier van een tv is dan snel bedorven. :/

Ik heb sinds dec 2004 een Panasonic PM11-28" breedbeeld. Bevalt er goed moet ik zeggen.
Ben maanden aan het zoeken geweest, deze paste precies in mn begroting. :>
Plasma's/LCD's zijn me te duur....

Whatever.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:09
Staat er niet een grote speaker vlak naast de tv die mogelijk storing kan veroorzaken?