Toon posts:

probleem met USB apparaten aan sluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een tijd problemen met USB apparaten aan te sluiten. Zodra ik er 1 probeer aan te sluiten gaat het CPU gebruik van de computer naar 100% en blijft op dat punt, zelfs als ik het apparaat weer verwijder. (alleen een reboot haalt het weer omlaag naar het normale punt). Alle drivers heb ik al eens opnieuw geinstalleerd en zelfs Windows opnieuw geinstalleerd. Het probleem is nog steeds niet opgelost. (Het heeft wel gewerkt hiervoor, maar het is gewoon gestopt met werken en dit probleem bleef).

Als de computer opnieuw is opgestart met het USB apparaat nog steeds ingeplugt, alleen dan pas wordt het gedetecteerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 18:57 ]

Verwijderd

Wat voor PC heb je precies? USB onboard neem ik aan? Nieuwste drivers van het moederbord ook al geprobeerd?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat voor een USB apparaten probeer je precies aan te sluiten?
Staan er rare uitroeptekens in je apparatenbeheer bij de USB controllers danwel USB hubs. Heb je de bios van je systeem al eens geupdate om dit soort rare problemen te verhelpen?

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 22:39:
Wat voor een USB apparaten probeer je precies aan te sluiten?
Staan er rare uitroeptekens in je apparatenbeheer bij de USB controllers danwel USB hubs. Heb je de bios van je systeem al eens geupdate om dit soort rare problemen te verhelpen?
Uh alleen bij SM-Bus controller staat er een uitroepteken.
Maar wat ik niet begrijp is waarom het altijd gewerkt heeft en zomaar ineens, stopt het met werken.
Het maakt niet uit wat voor USB apparaat het is. Het is telkens hetzelfde verhaal. Of het nou een muis of printer is.

Verwijderd

Topicstarter
Bump.. Weet iemand wat hierop?

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals bump./// :|
Na 10 dagen is het probleem er nog steeds.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 19:54 ]

Pagina: 1