[dom] Hoe een E-1 handstrap te bevestigen

Pagina: 1
Acties:

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:28

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
De vraag is al even simpel als dom, maar hoe in vredesnaam (en binnenkort oorlogsnaam als dat dink niet meewerkt) bevestig ik dat ding aan mijn 20D + grip. Ik heb al diverse plaatjes gevonden, maar wijzer word ik er niet van. Ik ben er inmiddels wel achter dat het metalen plaatje voor de bevestiging is van de neckstrap, maar veel verder kom ik niet. Kan iemand mij het uitleggen?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:04

Acid_Burn

uhuh

1 lusje aan de zijkant waar normaal je nekstrap zit.. en die schroef onderop waar je statief normaal ingaat.. tenminste als ik op de plaatjes van de strap afga

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zo moeilijk is dat toch niet? Ik zal zo 's m'n D30 erbij pakken en wat foto's maken, misschien dat dat het wat verduidelijkt, moment...

En nou niet iemand anders ineens foto's laten posten zodat ik spuit11 word :(

Edit: Ik heb m'n PC net opnieuw geïnstalleerd, dus ik moet het ff zonder resizen, bewerken e.d. doen, daarom de linkjes:

4MP foto 1
4MP foto 2
4MP foto 2
4MP foto 2

Mocht er nog wat onduidelijk zijn, laat het dan ff weten. Ohja, 'k heb dat metalen plaatje gewoon onder het leer weggestopt, 'k gebruik hem niet.

[ Voor 57% gewijzigd door Grrrrrene op 05-08-2005 19:33 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Acid_Burn schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:14:
1 lusje aan de zijkant waar normaal je nekstrap zit.. en die schroef onderop waar je statief normaal ingaat.. tenminste als ik op de plaatjes van de strap afga
Dat is alleen als je geen grip hebt, als je die wel hebt, zoals ik, dan kan je onder de grip de handstrap bevestigen. Als Canon nou een handleiding had bijgesloten was het een stuk gemakkelijker geweest. Ik krijg opzich de strap wel vast, maar niet zoals het hoort :X

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-01 14:55

B-lennium

Volvo 164 1975!

op de handleiding van mijn grip (300D) staat vrij duidelijk hoe de strap bevestigt moet worden.. ik geef toe had ook best bij de strap een handleiding gekunt

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
B-lennium schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:51:
op de handleiding van mijn grip (300D) staat vrij duidelijk hoe de strap bevestigt moet worden.. ik geef toe had ook best bij de strap een handleiding gekunt
Dank u _/-\o_ , had die hele handleiding die bij de grip zat niet gelezen :X

Pagina: 1