Toon posts:

[Digitale Camera]

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een digitale camera, heb zelf ook al het e.e.a. opgezocht (dcresource, dpreview, dcviews) maar ik kom er toch niet helemaal uit:

Is het verstandiger om een 'betere' camera van een iets oudere generatie te kopen (bijvoorbeeld Ricoh Caplio G4 met 3.2 MP) of een 'iets mindere' van de huidige generatie (Pentax Optio 50 bijvoorbeeld)?

Heb wel wat reviews gevonden, maar omdat het eigenlijk twee verschillende generaties zijn is het moeilijk oordelen. (vooral met termen als goed/slecht veel/weinig afwijkingen etc omdat de maatstaf verandert.)

En hoe zit het met de een aantal bekende analoge fotomerken als Praktica (zeer veel aangeboden, maar geen tests van te vinden) en Rollei? Is dat wat?

Zoals hieronder gevraagd: prijsklasse 150-250 euro (waarbinnen genoemde camera's ook vallen).
De vraag is vooral kan ik dan beter een 'goede' camera van een generatie terug kopen?
En hoe zit 't met Praktica etc?

Ja, ik heb het welke camera onder de e250,- topic gezien, maar vond geen antwoord op deze vragen..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 18:51 . Reden: eventjes de prijsklasse erbij zetten.. ]

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
De eerste vraag die je je moet stellen is:

Wat heb ik voor een camera over?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:25

breinonline

Are you afraid to be known?

^ Met vleppyniles

Stel je budget vast, lees Koopadviezen goed door en post dan je vraag in een van de daarvoor bestemde topics :Y)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hier hebben we speciale topics voor, je hebt het topic al gezien, waarom post je daar dan niet? Het is echt voor anderen veel handiger als alle tips over die prijsklasse centraal blijven staan. Een topictitel als deze zegt helemaal niks als hij ooit met de search gevonden wordt :)

Post in ieder geval duidelijk je eisenpakket en je budget, alleen dan kunnen we je bij de keuze helpen.

[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 05-08-2005 19:14 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.