Ik heb een volgend scriptje geschreven.
Simpel en eenvoudig.
Nu kom ik echter een heel raar probleem tegen :
Nu roep ik hem op door hem te includen in een ander PHP bestand :
de eerste x dat ik hem include parst hij correct de quote die ik wil hebben.
De tweede x echter parst hij dat ook wel maar plakt hij gelijk de eerste quote eraan vast.
Terwijk ik $show gewijzigd heb in : adres.
Ik ben al een hele tijd aan het vogelen. tis waarschijnlijk een grote n00b vraag maar ik raak steeds gefrustreerder aangezien het naar mijn mening goed zou moeten zijn.
(* Is het zeker niet anders zou het wel werken. *)
Ik hoop dat iemand ziet wat ik nou verkeerd gedaan heb.
Alvast bedankt
@ mod, ben vergeten [PHP] te omhaken.
hopelijk gratie?
Simpel en eenvoudig.
Nu kom ik echter een heel raar probleem tegen :
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
| <?php] /// Config bestand include( 'config.php' ); /// Top quotes if( $show == "top" ){ $query=mysql_query("SELECT * FROM topquotes"); while ($row = mysql_fetch_array($query)) { $home=$row[home]; $wjgoebel=$row[wjgoebel]; $portfolio=$row[portfolio]; $partners=$row[partners]; $contact=$row[contact]; if(empty( $id )){ echo "$home"; } elseif( $id == "home" ){ echo "$home"; } elseif( $id == "wjgoebel" ){ echo "$wjgoebel"; } elseif( $id == "portfolio" ){ echo "$portfolio"; } elseif( $id == "partners" ){ echo "$partners"; } elseif( $id == "contact" ){ echo "$contact"; } } } /// Adres quote elseif( $show == "adres" ){ $mquery=mysql_query("SELECT * FROM address"); while ($row = mysql_fetch_array($mquery)) { $naam=$row[naam]; $adres=$row[adres]; $postcode=$row[postcode]; $telefoon=$row[telefoon]; $mobiel=$row[mobiel]; echo "$naam, $adres, $postcode | $telefoon | $mobiel"; } } ?> |
Nu roep ik hem op door hem te includen in een ander PHP bestand :
code:
1
| <?php $show="top"; include( "../sys/quotes.php" ); ?> |
code:
1
| <?php $show="adres"; include( "../sys/quotes.php" ); ?> |
de eerste x dat ik hem include parst hij correct de quote die ik wil hebben.
De tweede x echter parst hij dat ook wel maar plakt hij gelijk de eerste quote eraan vast.
Terwijk ik $show gewijzigd heb in : adres.
Ik ben al een hele tijd aan het vogelen. tis waarschijnlijk een grote n00b vraag maar ik raak steeds gefrustreerder aangezien het naar mijn mening goed zou moeten zijn.
(* Is het zeker niet anders zou het wel werken. *)
Ik hoop dat iemand ziet wat ik nou verkeerd gedaan heb.
Alvast bedankt
@ mod, ben vergeten [PHP] te omhaken.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 17:29 ]