Toon posts:

Superslim.. DENKEN ZE

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15292

Misschien zie je het niet, ik hem em al naar 0 gemod.
Soms zijn er gasten die denken dat ze slim zijn en posten om 14.30 een reactie die niet nieuws zegt. In ieder geval niks nieuws ten opzichte van de 30 reacties die ERONDER staan.

Wat doen ze? reageren op een van de hoogste reacties en staan dan met hun "slimme" opmerking bovenaan de lijst, zie voorbeeld.
die post om 14.30 terwijl alle reacties eronder voor die tijd gepost zijn.

Let dus bij het modden aub net als ik op de datum en tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Iedereen let op de tijd en dat stukje valt hoe dan ook door de mand. Zelden zo'n open deur gezien. Hij reageert dan ook op iemand trouwens die zelden de plank misslaat op een wel heel belerende toon.

Da's trouwens typisch iets waar ik mij trouwens wel aan erger, een geneste reactie op een ontzettend inzichtvolle reactie die gewoon een open deur is. Daarmee degradeer je de oorspronkelijk reactie en laat je wel heel triest zien hoe dom je wel niet bent. (dit geld dus niet voor dit specifieke geval trouwens.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niet iedereen let op de tijd, is me al vaak genoeg opgevallen. Daarom dat ik het nog maar eens een keertje herhaal hiero. Of het helpt??
Van mij mag zo'n geval zelfs een -1 krijgen. Met als opmerking ernaast: -1 rund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, maar je gaat dan op inhoud modereren in die zin dat je je mening geeft.
Deze post is overbodig, maar een -1 is teveel van het goede. -1 dom etc kan je echt niet maken. Je zult altijd moeten kunnen motiveren waarom je iets vind en met -1 dom wilt iemand toch graag weten waarom íe dom wordt genoemd.
(of hij zoekt uit waar je woont en zorgt dat een filmploeg van SBS6 een mooi stukje film heeft voor het 112-weekend :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hahahaha, ik snap ook wel dat ie geen -1 kan krijgen, maar dat soort gasten bezorgen moderators werk en ook net dat gedeelte dat concentratie verlangd want een tijd datum is vlug overheen gelezen.

Maar het zou goed zijn als je dit soort posts een extra naam mee kon geven als 0 let op.
En zodra iemand in verhouding te veel let op's krijgt dat die dan automatisch bij de admins in een emailtje verschijnt zodat die eens kunnen kijken of die betreffende persoon te vaak de boel probeert te flessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook al verteld wat het probleem is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRacer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2019
Nou je het zeg.... sorry.. zal me onbenullige edit ff weghalen....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRacer
Let dus bij het modden aub net als ik op de datum en tijd?
Joow... sorry nogmaals... zag het laters pas eigelijk... zal d'r opletten.. tnx voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het is niet zo heel onlogisch, als je verwacht een goede post neer te zetten, dan heb ik die liever ook iets hoger staan, want anders leest niemand je post meer.
Voorwaarde is dan in mijn geval wel dat de post ook daadwerkelijk ergens over gaat.

Ik moet toegeven dat het flauw is iemands post te kopiëren en hoger alsnog te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRacer
Nou post kopieren heb ik dus niet gedaan... maar achteraf gezien leek het er wel enorm op ja, eigen verzinsel (mbv info in stukje) was het dus wel... maargoe... tis al uitgepraat geloof ik.. ik me verdiende 0 punten duss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ach ik kan je zo een voorbeeld geven waar me het zelf gebeurde. Alleen niet helemaal bovenaan de topic.

Ik wil ook niet zeggen dat je het altijd doet madracer maar was even een voorbeeldje want soms verdenk ik er bepaalde personen van dat ze het wel bewust doen.

ik ga je geen -1 bezorgen. Maar ik gaf je een score 0 zodat een andere modereter je geen +1 of +2 geeft omdat ie niet op de tijd let ofzo en daarna iemand die eerder hetzelfde postte een score 0 geeft omdat jij het al gezegd hebt.

That's all.
Pagina: 1