[XP] alle filmpjes haperen behalve quicktime

Pagina: 1
Acties:

• nie-0
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-03 21:43
alle filmpjes die ik afspeel in welke player dan ook haperen, op quicktime bestanden na. 8)7 Dit gebeurt op een Acer Aspire 1511LMi laptop. Het probleem deed zich eerst niet voor en komt ook niet omdat er teveel programma's draaien of het CPU volledig gebruikt word.
Ik heb al codec's geïnstalleerd maar dit hielp niet en DMA staat aan. Programma's zoals avi-defreezer bieden geen uitkomst omdat het niet gaat om 1 filmpje wat blijft hangen maar om alles de hele tijd.

Heeft iemand hier een oplossing voor?:?

Verwijderd

Welke player gebruik je ? Probeer anders Media Player Classic eens.

• nie-0
die geeft hetzelfde probleem net als bij videoLan speler of BsPlayer dat vind ik het vreemde

• nie-0
heeft iemand anders misschien nog een mogelijke oplossing voor dit probleem, wat speurwerk heeft ook niets opgeleverd.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Het zal em waarschijnlijk niet zijn maar kijk eens met het programma Taskinfo welke processen er allemaal draaien. Bij mijn werkbak moet ik af en toe een scvhost killen (onderste) om 100% cpu usage terug te krijgen. Wat het "hangen" van die svchost nu veroorzaakt weet ik niet.

Het programma is veel gedetaileerder als de Taskmanager van windows zelf :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-03 14:53

Clush

Do as I say...

misschien ff hardware versnelling voor geluid op standaard zetten?

... not as I do.

• nie-0
bedankt voor de tips jongens, t was t allemaal niet maar een driver update van mn videokaart deed wonderen, dat ik daar niet eerder aan gedacht had.
Pagina: 1