Toon posts:

probleem met externe hd

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb zojuist mijn Seagate Barracuda 300GB (ATA) en mijn icy Box USB2.0 binnen gekregen. In de handleiding stond dat ik de jumper op master moet zetten, en ik heb dit dan ook gedaan.

Nu is het probleem dat als ik de icy box aansluit, hij meteen herkent wordt, maar er geen drive met driveletter te voorschijn komt. Ik zie dus geen verwisselbaar station of dergelijke.

Kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb al naar de FAQ van de fabrikant gezien, maar die is volledig in het Duits.

EDIT: Mijn besturingssysteem is Windows XP met SP2.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 16:23 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik moet ze best even uit de case halen en in mijn pc stoppen om te formatteren/partitioneren? Sorry, ik had het niet gezien.

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:38:
Dus ik moet ze best even uit de case halen en in mijn pc stoppen om te formatteren/partitioneren? Sorry, ik had het niet gezien.
waarschijnlijk kun je hem wel formateren in schijfbeheer in de externe bracket.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Ik zal het eens proberen

Verwijderd

Topicstarter
Hij werkt nu perfect :d Heb hem gepartitioneerd en geformatteerd met partition magic; Bedankt!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:58:
Hij werkt nu perfect :d Heb hem gepartitioneerd en geformatteerd met partition magic; Bedankt!
ach, het ding heet ook faq. Als de vraag niet regelmatig gesteld zou worden dan zouden we het anders moeten noemen.. nietwaar? |:(

offtopic:
Liever als je zelf nog de laatste post hebt gemaakt deze editen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer voortaan nou eerst de faq door te lezen, en dan pas vragen te stellen. De FAQ is er niet voor niets.

[ Voor 5% gewijzigd door Laurent op 05-08-2005 19:40 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.