Toon posts:

[PHP] PDF Files samen voegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er tools die online (PHP) een aantal PDF bestanden in kunnen lezen, en hier 1 PDF bestand van kunnen maken? Het liefst zonder library te installeren.

Ik genereer nu PDF bestanden met FPDF maar die biedt die mogelijkheid helaas niet.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat heeft dit met ontwikkelen te maken? Als je op zoek bent naar tools dan zit je in Software Algemeen denk ik stukken beter ;)

Move P&W -> SA.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, ik zoek geen windows programma ofzo he, ik zoek iets waarmee ik online PDF documenten kan samenvoegen.. Dat heeft volgens mij niks met software te maken..

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

offtopic:
Het heeft wel wat met software te maken, omdat je een tool zoekt en niet zelf iets in elkaar wilt proggen. ;)

Maar goed, [google=php merge pdf files] al doorgekeken? Daar staan volgens mij wel een paar bruikbare tips in.

Signature

• BBrunekreeft
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:13

BBrunekreeft

Dus...

pasta schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:09:
offtopic:
Het heeft wel wat met software te maken, omdat je een tool zoekt en niet zelf iets in elkaar wilt proggen. ;)

Maar goed, [google=php merge pdf files] al doorgekeken? Daar staan volgens mij wel een paar bruikbare tips in.
Misschien is fpdi iets voor je?
FPDI is een aanvulling op FPDF.