Hallo mensen,
Ik wil de volgende MySQL Query in m'n database stampen:
Nu heb ik helaas geen toegang meer tot phpmyadmin, dus ik kan 'm niet handmatig in de database invoeren. Nu heb ik absoluut geen ervaring met PHP, ik weet dus ook niet waar ik op moet zoeken ( vandaar dit topic) ?!
Wat ik nu wil is, dmv. een php bestand, de query in de database voeren.
Nu heb ik totaal geen verstand van dit soort zaken (ik heb hoofdzakelijk complete scripts (vBulletin, phpBB etc.)).
Kan iemand me uitleggen hoe ik deze query uit voer, dmv. een .php bestand?
Misschien kan een van jullie al een hele .php voor me maken?
Met vriendelijke groeten,
No_F34R
PS: Dit topic niet sluiten, want ik heb wel gezocht, maar niets kunnen vinden.
Eerlijk gezegt weet ik niet waar ik op moet zoeken.
Ik wil de volgende MySQL Query in m'n database stampen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| CREATE TABLE `applyform` ( `accid` int(10) NOT NULL auto_increment, `username` text NOT NULL, `password` text NOT NULL, `email` text NOT NULL, `team` text NOT NULL, `skills` text NOT NULL, `contribution` text NOT NULL, `board1` text NOT NULL, `referred` text NOT NULL, `stro` text NOT NULL, `message` text NOT NULL, `signup_date` datetime NOT NULL default '0000-00-00 00:00:00', `ip` varchar(20) NOT NULL default '', `posted` int(10) NOT NULL default '0', PRIMARY KEY (`accid`) ); |
Nu heb ik helaas geen toegang meer tot phpmyadmin, dus ik kan 'm niet handmatig in de database invoeren. Nu heb ik absoluut geen ervaring met PHP, ik weet dus ook niet waar ik op moet zoeken ( vandaar dit topic) ?!
Wat ik nu wil is, dmv. een php bestand, de query in de database voeren.
Nu heb ik totaal geen verstand van dit soort zaken (ik heb hoofdzakelijk complete scripts (vBulletin, phpBB etc.)).
Kan iemand me uitleggen hoe ik deze query uit voer, dmv. een .php bestand?
Misschien kan een van jullie al een hele .php voor me maken?
Met vriendelijke groeten,
No_F34R
PS: Dit topic niet sluiten, want ik heb wel gezocht, maar niets kunnen vinden.
Eerlijk gezegt weet ik niet waar ik op moet zoeken.