is dit een goede kaart als het ligt aan overclocken enz. Ik hoor verhalen van wel. Is dit waar en kan ik met deze kaart 2 monitoren + m'n tv aansluiten?
Ik weet niet hoe je hem kan overclocken maar je kan 2 monitoren en je tv aansluiten maar ze werken nooit allemaal tegelijk. Je kan voor je 2 monitor dan kiezen tussen Monitor en TV. Maar dat werkt ook nog een beetje irri.. 6.31 zijn volgens mij en van de beste drivers die je kunt gebruiken.. ik heb zo'n 12 veschillende getest en deze kwam het beste uit de bus qua mogelijkheden..
Als het om films kijken op TV gaat heb ik iets heel stoers..
TwinView op Dual monitor zetten.. 2e monitor op TV. Dan even zoeken naar --> DisplaySettings, GeForce2 MX, AdditionalPropperties, TaskBarUtility.
Kies Open Full Screen Video Control Center en zet Full Screen Device op Display 2.
Als je dan een film of iets anders via Overlay (Doen de meeste spelers) afspeelt dan verschijnt ie full screen op je TV en ook gewoon in een window op je Monitor.. is er handig aangezien je dan nog gewoon de controls hebt enzo...
Als het om films kijken op TV gaat heb ik iets heel stoers..
TwinView op Dual monitor zetten.. 2e monitor op TV. Dan even zoeken naar --> DisplaySettings, GeForce2 MX, AdditionalPropperties, TaskBarUtility.
Kies Open Full Screen Video Control Center en zet Full Screen Device op Display 2.
Als je dan een film of iets anders via Overlay (Doen de meeste spelers) afspeelt dan verschijnt ie full screen op je TV en ook gewoon in een window op je Monitor.. is er handig aangezien je dan nog gewoon de controls hebt enzo...
Voor overcl istie echt perfect. Zit namelijk een aardige koeler op.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
En daar heb je dus helemaaal niks aan he?! He geheugen is het enigste wat je moet overclocken en dat is dus belangrijk.. ik heb een MX met 6ns geheugen en dat wil niet hoger dan 170.. nu niet eens meer boven de 150 want het is een beetje stuk...
De GS staat voor Golden Sample. Dit betekend dat er 5.5 ns Geheugen op zit. Standaard is de kaart al hoger geclockt. Daarnaast kun je em nog lekker overclocken.
Bijkomend voordeel is natuurlijk de prijs...die niet echt super hoog te noemen ofzo.
Bijkomend voordeel is natuurlijk de prijs...die niet echt super hoog te noemen ofzo.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
Geheugen loopt bij mij op 220, maar kan volgfens mij nog wel hoger, alleen ondersteunen de drivers het niet
Pagina: 1