Toon posts:

Laptop kaart aan router...

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 laptops die wil ik nu graag aan me router (sitecom wl-114) koppelen.

Want er zitten al draadloze netwerk kaarten in de laptop.
Is dat mogelijk.

Want ik kan ip adressen enz opgeven bij netwerk instellingen van de draadloze kaart.
Alleen hoe weet ik wat ik moet invullen...

De kaarten zaten al ingebouwd toen ik de laptop kocht.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:07
Je hoeft niks in te vullen, het enige wat je moet doen is de verbinding maken met de draadloze router en zonodig een WEP of WPA key invullen

Verwijderd

Je zult een accespoint aan je router moeten verbinden die communiceert met je draadloze laptops. Of je moet een draadloze router hebben.
Dus meer info is misschien handig.
Edit: Je router is dus draadloos, ik lees weer es niet goed 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 14:58 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zet je router op DHCP en laat je netwerkkaarten op die manier een IP adres verkrijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een draadloze router.... Dus dat is het probleem niet.
Ik werkte eerst met accespoints maar ik zag dat er al een draadloze kaart standaard in me laptops zat ingebouwd.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-05 17:43

Emiel1984

Made in NL

Wat heb je zelf al geprobeert, waar loop je vast ? Ik denk dat dit probleem iets te makkelijk is op te lossen als je wat gezocht had. Maar vergeet iig geen WEP of WPA key in te vullen als je veiliger wil zijn tegen ongewenste gebruikers van je netwerk.

Edit;

Ik heb is de handleiding gedownload en snel doorgekeken, volgens mij staat het er zelfs in hoe je het moet doen :+ :O . Wel in het engels tuurlijk bij de handleidding die je op de website van sitecom kan vinden. link

[ Voor 37% gewijzigd door Emiel1984 op 05-08-2005 15:12 ]

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Topicstarter
emiel1984 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:02:
Wat heb je zelf al geprobeert, waar loop je vast ? Ik denk dat dit probleem iets te makkelijk is op te lossen als je wat gezocht had. Maar vergeet iig geen WEP of WPA key in te vullen als je veiliger wil zijn tegen ongewenste gebruikers van je netwerk.

Edit;

Ik heb is de handleiding gedownload en snel doorgekeken, volgens mij staat het er zelfs in hoe je het moet doen :+ :O . Wel in het engels tuurlijk bij de handleidding die je op de website van sitecom kan vinden. link
Bedankt! Ga ik proberen!

Verwijderd

Zie emiel, dit is volgens mij echt niet zo moeilijk te vinden. Gewoon een draadloos netwerk configureren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.