Alternatiev chello

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:00
Ik ben opzoek naar een alternatief voor chello,
ik zit in numansdorp(gat) en heb nu internet over de kabel(heb geen kpn, er licht wel een telefoon lijn allen ben er allen in de weekeinde en dan is 40euro per 3 maanden best veel)

nu ben ik online aan het kijken en kan nergens een goede kabel profider vinden. ik heb chello nu al een paar manden maar heb misschien in totaal 4x een weekeind internet gehad voor de rest lag het er uit en weet ik alle maal wat voor excuus ze er voor hadden.

om het kort te vragen zeg maar :D
Is er een andere oplossing dat ik adsl kan nemen zonder dat ik standaard aan die 40euro per 3 maanden vast zit

edit: Typo's

[ Voor 3% gewijzigd door Lordsauron op 05-08-2005 14:37 ]

Verwijderd

Leer eerst eens typen of ABN ... Misschien dat dat helpt?

• Lordsauron
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:35:
Leer eerst eens typen of ABN ... Misschien dat dat helpt?
Sorry verry Dyslectisch zal het ff door de contole heen gooien als je het dan wel snapt(sorry geen rekingen gehouden met domme mensen)

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 14:49

Mike78

Always

Je kan een BBNed provider nemen zonder kpn abonnement, maar dan betaal je 10 euro extra ofzo per maand

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

• Lordsauron
Mike78 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:36:
Je kan een BBNed provider nemen zonder kpn abonnement, maar dan betaal je 10 euro extra ofzo per maand
dat is nog te doen als het maar niet die volle 40 is :D scheelt toch een 10tje :D
Nog meer alternatieven?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Lordsauron schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:36:
[...]

Sorry verry Dyslectisch zal het ff door de contole heen gooien als je het dan wel snapt(sorry geen rekingen gehouden met domme mensen)
• Gebruik van Engels en Nederlands door elkaar is geen eigenschap van dyslectici.
• Slordigheids- en typefouten zijn geen eigenschap van dyslectici.
• Mensen om hulp vragen bij een probleem en diezelfde mensen voor dom uitmaken is geen eigenschap van dyslectici.
• In een ander topic kon je wel je zinnen beginnen met een hoofdletter.

[ Voor 8% gewijzigd door sdomburg op 05-08-2005 14:42 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan gewoon even zoeken naar oplossingen. www.google.com, succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.