Toon posts:

Asus GeForce 6600 GT Top LE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik had de bovenstaande videokaart besteld voor mijn nieuwe pc, maar nu blijkt ineens (twee weken nadat ik de 204 euro betaald heb) dat de kaart niet meer besteld kan worden.

Weet iemand misschien waar ik deze kaart nog kan krijgen? Zo nee, kan iemand me vertellen wat een goed alternatief is? Ik wil graag een NVidia, PCI-E kaart, ongeveer zo goed als de Top LE (of beter), maar kan niet direct 100 euro duurder zijn. Ik zou zeggen, 50-60 euro duurder kan nog net, maar liever niet.

Kan iemand mij advies geven?

Alvast bedankt!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zou de pricewatch even doornemen, kan je precies die kaart uitzoeken en gelijk zien waar ie het goedkoopst is.

Verwijderd

Topicstarter
Hij is in geen van de winkels die in pricewatch staan meer te koop. Vandaar dat ik het hier vraag. Maar bedankt voor de tip.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Waarom geen normale 6600GT, die is voor rond de 160 al te koop, er zal vast wel iets met die LE zijn waarom die die liever hebt maar als ie nergens meer verkrijgbaar is is een normale dan ook een optie ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, als ik niets anders vind, zal dat het worden, inderdaad. Maar de Top LE is gewoon een stuk sneller, en kan beter overgeklokt worden, voor als ik dat ooit wil proberen.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:43

sapphire

Die-hard pruts0r

zo'n TOP LE is toch gewoon een iets hoger geclockte GT ? dus ik zou gewoon een XFX oid 6600GT halen, dacht dat daar ook gewoon 1,6ns mem opzat net als bij die Top LE's dus OCen zal wel gaan dan.

Gabriël AM5

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo'n overclocker. Ik ben blij als het al voor me gedaan is. ;)
Pagina: 1