Toon posts:

Albatron ATOP Converter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik had een tijdje terug hier op tweakers gelezen over een agp-pci-e converter. Deze zou vooral de geforce 6800 familie ondersteunen. Ik heb nu een agp moederkaart en een p4 cpu slot 478. Nu wil ik gaan overstappen op amd64, alleen dan moet ik vind ik ook gelijk overstappen op pci-e.

Omdat het een te groot budget zal moeten worden, wanneer ik ook gelijk een andere videokaart erbij koop wil ik eerst nog gebruik gaan maken van die converter. Heeft iemand gezien waar hij al te koop is of wanneer hij te koop is. Heb namelijk al zitten zoeken naar prijzen of locaties van distributie, maar nul resultaat.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:09

KneoK

Not in a million lightyears

Er zijn nog andere opties om naar een S939 systeem over te stappen. Er zijn zat moederborden verkrijgbaar voor de Athlon 64 die nog gewoon een AGP slot hebben en er zit een nieuwe chipset aan te komen die zowel AGP als PCI-E ondersteund.

Wat de convertor betreft, geen idee. Wist niet dat zoiets bestond...

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Kick ik deze ff,

Ik zit in dezelfde situatie: Momenteel draai ik op een DFI Lanparty UT S754.
Nu zou ik graag over willen naar een S939, ook DFI maar ik wil mijn 6600GT AGP een maand of 2 houden en tegen die tijd een 7800GT(X) erbij kopen.

Zijn er ott al mensen die deze converter in gebruik hebben en hun bevindingen even willen delen?

Bvd _/-\o_

Non taken

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021

• Bornin
Zover was ik al, ik zoek eigenlijk gebruikerservaringen bettreffende deze converter of eventuele alternatieven.

Trouwens, de topic titel zegt al genoeg ofnie? Topicstarter bedoelde dus ook dit kaartje :)

[ Voor 21% gewijzigd door Bornin op 14-09-2005 10:03 ]

Non taken

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Distributeur:
Com4 Trading BV
Quinten Matsyslaan 43, 5642 JC Eindhoven - The Netherlands
Phone: +31 40 2064460
Fax: +31 40 2064466

• Bornin
Je bent erg behulpzaam hoor, maar zolang ik niet weet of dit apparaat correct werkt ga ik niks bestellen :+

Non taken

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Puresmoker schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:37:
Je bent erg behulpzaam hoor, maar zolang ik niet weet of dit apparaat correct werkt ga ik niks bestellen :+
Je kunt het sowieso vergeten als je met een niet low profile kaart werkt. Tenzij je je hele kast voor enkel je videokaart wil gaan verbouwen.

• Bornin
Terw_Dan schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:55:
[...]

Je kunt het sowieso vergeten als je met een niet low profile kaart werkt. Tenzij je je hele kast voor enkel je videokaart wil gaan verbouwen.
Met Low profile bedoel je de hoogte v.d kaart neem ik aan. Ik zou best een maand of 2 met de kast open kunnen draaien, das op zich niet zo'n probleem.

Non taken

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:02
Puresmoker schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:45:
[...]

Met Low profile bedoel je de hoogte v.d kaart neem ik aan. Ik zou best een maand of 2 met de kast open kunnen draaien, das op zich niet zo'n probleem.
Volgens mij past een non-low-profile kaart niet in de adapter. Je krijgt dan problemen met het vastzetten van de AGP-kaart op de adapter. Daarnaast krijg je nog problemen om het geheel vast te zetten in een case en waarschijnlijk ook problemen met het aansluiten van de monitorstekker. Alleen de kast openzetten gaat volgens mij niet werken......
Pagina: 1