Toon posts:

advies gevraagd uitgekleede notebook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een notebook die ik ''slechts'' wil gebruiken voor af en toe een powerpointpresentatie en om draadloos te internetten.
Omdat ik een budget van max. 500 euro heb, vermoed ik dat ik ''tweedehands'' en ''uitgekleed'' moet denken?

Welke specificaties heb ik dan minimaal nodig (of welke toeters en bellen hoef ik niet erbij aan te schaffen).
Ik kan bedenken dat een 15'' scherm voldoende is, lang batterijgebruik is niet van toepassing, een CD-speler.Van belang vindt ik wel een goede beeldkwaliteit.

Adviezen m.b.t. merken zijn ook van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
hou de aanbiedingen in de gaten zou ik zeggen, vooral bij de mediamarkt zou het net moeten kunnen, al is 500 euro net te weinig

heb je al naar pda's gekeken?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan misschien eens kijken naar bedrijven die hun laptops wegdoen. Deze zijn meestal betere prijs/kwaliteit dan wanneer je van een particulier een laptop koopt. Tijdje geleden ook gehoord van een bedrijf dat zijn laptops wegdeed voor €75-€100 had je een laptopie pentium 3 of celerons, was jammer genoeg te laat |:( . Ik denk dat een pentium 3 of gelijkwaardige Amd ( van de oudere amd's heb ik niet zoveel verstand) moet gaan zoeken. veel mensen die hun pc voor typpen msn en internet gebruiken hebben aan een pentium 3 voldoende :) . Pentium 3 dus met 256 mb ram zal wel ruim volstaan. Met €500 zal nieuw niet lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
Nieuw kan je zeker wel vergeten in die klasse denk ik, je zal zeker naar gebruikt moeten kijken, (let op, accu kan dan nog wel probleem zijn, die zijn namelijk altijd al gebruikt!)

een site die ze aanbied is www.e-brokers.nl

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 18:54

Mentalist

[avdD]

Je kan zoeken naar ECS notebooks.. Ik zou alleen niet weten waar je die in NL kan kopen (zou ik wel willen weten, in Duitsland kan je ze wel krijgen, maar dan heb je waarschijnlijk ook een Duits toetsenbord). Dan kan je wel onder de €600 incl. verzendkosten blijven, en zijn afaik kwalitatief best aardige dingetjes, alleen niet zo snel (Via C3 b.v.).

Voor €550 heb je een Dell Inspiron met Celeron processor..

[edit]
Laat die Dell maar zitten, €90 verzendkosten |:( |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Mentalist op 06-08-2005 17:33 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:52
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:28:
Voor €550 heb je een Dell Inspiron met Celeron processor..

[edit]
Laat die Dell maar zitten, €90 verzendkosten |:( |:(
Als je gewoon regelmatig op de site kijkt en wacht tot 'n aanbieding kun je em 9 vd 10 keer zonder verzendkosten (evt dubbel geheugen, stunten ze ook vaak mee) voor die prijs scoren hoor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bij de Mediamarkt heb ik 1,5 week geleden een IBM thinkpad R50e gekocht voor het lieve bedrag van 600 euro. 1,4 celeron, 40gb schijf, 15" scherm, wifi.. (zelfs een cd-writer/dvd-speler zat er in) Tot mijn verrassing had deze machine ook nog een XP-pro licentie (nederlandstalig).

Enige nadeel: Nederlands toetsenbord; voor de rest is het voor het geld een uitstekende machine!

Tips: je wilt connectivity en een goed scherm. Niet belangrijk: hoeveelheid geheugen. dit is gemakkelijk zelf op te waarderen; harddiskruimte is ook minder belangrijk. Niet naar videokaart-specificaties kijken, niet walgen van het "shared memory" idee. Andere tip: kijk eens bij de computerboer naar een 'incourant' model. Het kan best zijn dat hij/zij een dergelijke instap-machine tegen een leuke prijs kan verkopen.
Pagina: 1