[XP] InstallShield foutmelding*

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 11:13

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Heb hier al aardig wat topics doorgelezen over foutmelding bij het installeren van een programma met Installshield, maar ik kom mijn specifieke probleem niet tegen.

Als ik het programma Verkeerstheorie, Zebra 5.1 Rijbewijs B wil installeren start hij InstallShield, vervolgens moet ik de voorwaarden accepteren en daarna de directory kiezen (heb deze ondertussen ook al aangepast om te kijken of dit het volgende probleem voorkomt).

Als dit bevestig lijkt Installshield te gaan starten met de installatie, maar nog voordat er uberhaupt een scherm verschijnt met de voortgang, krijg ik de volgende melding:
In InstallShield Engine EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Uiteraard heb ik gegoogled op zoek naar antwoorden, maar ik ben beheerder, updaten van Installshield Engine heeft geen effect, er zijn geen anderen installatiebestanden meer actief, ik heb de Temp directory geleegd, Ikernel.exe zit niet in het geheugen en andere oplossingen hebben met hele andere foutmeldingen te maken dan die ik krijg.

Iemand een idee wat er fout gaat?

Heb er nog nooit problemen mee gehad en heb ook niet onlangs wat gewist!

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je dit ook met andere installshield installers? Krijg je een foutmelding in je eventlogs?

In Windows Operating Systems is het erg moeilijk voor ons om je te adviseren zonder te weten welk OS je gebruikt. Zodra het bekend is zetten we dat nog even in de topictitel :) Lees voor alle details: Windows Operating Systems - Policy

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Heb dit niet bij andere installshield installers. Die eventlogs krijg je toch bij het rapport wat windows aanmaakt??

Mijn OS is Windows XP

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Ook de website van de fabrikant levert niets op.

En op mijn email reageren ze niet! :(

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Kreeg een mail: probleem is niet op te lossen, krijg mijn geld terug.

Sluit dit topic maar!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Fijn dat je je oplosing nog even meldt :P We sluiten topics waarin de oplossing gegeven is meestal niet, zodat deze later nog hegebruikt kan worden. Nu het probleem opgelost is zal er niemand verder meer in dit topic posten, en dus zo wegzakken in de listing :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1