Heb hier al aardig wat topics doorgelezen over foutmelding bij het installeren van een programma met Installshield, maar ik kom mijn specifieke probleem niet tegen.
Als ik het programma Verkeerstheorie, Zebra 5.1 Rijbewijs B wil installeren start hij InstallShield, vervolgens moet ik de voorwaarden accepteren en daarna de directory kiezen (heb deze ondertussen ook al aangepast om te kijken of dit het volgende probleem voorkomt).
Als dit bevestig lijkt Installshield te gaan starten met de installatie, maar nog voordat er uberhaupt een scherm verschijnt met de voortgang, krijg ik de volgende melding:
Iemand een idee wat er fout gaat?
Heb er nog nooit problemen mee gehad en heb ook niet onlangs wat gewist!
Als ik het programma Verkeerstheorie, Zebra 5.1 Rijbewijs B wil installeren start hij InstallShield, vervolgens moet ik de voorwaarden accepteren en daarna de directory kiezen (heb deze ondertussen ook al aangepast om te kijken of dit het volgende probleem voorkomt).
Als dit bevestig lijkt Installshield te gaan starten met de installatie, maar nog voordat er uberhaupt een scherm verschijnt met de voortgang, krijg ik de volgende melding:
Uiteraard heb ik gegoogled op zoek naar antwoorden, maar ik ben beheerder, updaten van Installshield Engine heeft geen effect, er zijn geen anderen installatiebestanden meer actief, ik heb de Temp directory geleegd, Ikernel.exe zit niet in het geheugen en andere oplossingen hebben met hele andere foutmeldingen te maken dan die ik krijg.In InstallShield Engine EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Iemand een idee wat er fout gaat?
Heb er nog nooit problemen mee gehad en heb ook niet onlangs wat gewist!
It is better to be roughly right, than precisely wrong.