Ik heb bij enkele mailtjes (3 van dezelfde afzender) problemen met het openen hiervan in outlook 2003. Ik krijg de volgende foutmelding: De beschikbare hoeveelheid geheugen of systeembronnen is te klein. Sluit een of meer vensters of programma's en probeer het opnieuw. Ik kan niks met de mail, rechtsklikken levert ook geen contexmenu op.
Via webmail van provider kom ik erachter dat het gaat om een HTML attachment wat daar wel geopend kan worden. Nieuwsbrieven e.d. wat ik in HTML formaat krijg werken wel !
Systeemspecs zie signature...
Office (en dus ook Outlook) is up2date...
Volgens taakbeheer is er op het moment van de foutmelding nog meer dan 50% van geheugen (fysiek en wisselbestand !) beschikbaar, processor is maar voor 10% belast.
Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
Via webmail van provider kom ik erachter dat het gaat om een HTML attachment wat daar wel geopend kan worden. Nieuwsbrieven e.d. wat ik in HTML formaat krijg werken wel !
Systeemspecs zie signature...
Office (en dus ook Outlook) is up2date...
Volgens taakbeheer is er op het moment van de foutmelding nog meer dan 50% van geheugen (fysiek en wisselbestand !) beschikbaar, processor is maar voor 10% belast.
Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
- GoT Search
- GoT Faq
- KB Microsoft (NL & EN)
- Opties in Outlook, en dan met name beveiligingsinstellingen