Temperatuur processor

Pagina: 1
Acties:

• orionpax
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Sinds oktober vorig jaar ben ik in het bezit van een ACER 1356LCI met Athlon Xp 2800-M. Nou zijn ACERS redelijke verwarmingssystemen voor in de siberische hooglanden dus ik wou weten of er tools zijn om achter de temperatuur van je geheugen/processor/grafischekaart te komen?

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Voor je gpu moet je via je drivers denk ik - en niet alle kaarten ondersteunen temperatuuruitlezing. Temperatuur RAM weet ik niet hoe en of je die kan uitvissen; processortemperatuur kan makkelijk met Motherboard Monitor :)

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• orionpax
Ik denk dat mijn GPU dat niet ondersteund (zie sig) is ook geen super ding. Maar mijn processor vind ik wel belangrijk. Hoe werkt dat programma? Is dat een standaard programma of moet je dan downloaden? :)

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:50

UTM

www.google.nl --> Speedfan --> Installeren en aflezen maar :)

Verwijderd

Ik heb net de handleiding van de 1350 series bekeken, maar daar staat iig geen info in over of temps in het BIOS uit te lezen zijn.

Kijk even in de PMG FAQ, aangezien daar waarschijnlijk alle info staat die je nodig hebt.

• orionpax
Ik kan het niet rechtstreeks in het bios vinden. Maar probeer het via de tools uit de FAQ

Mijn moederbord+processor ondersteunen dit blijkbaar niet in mijn processor. Had geen zin om risico te lopen hem te beschadigen. Bedankt voor alle hulp.

[ Voor 47% gewijzigd door orionpax op 08-08-2005 14:58 ]

Pagina: 1