Hey jongens, ik ben op dit moment bezig met een site voor een guild!
Het is de site voor blackraven.nl, de wow guild
.
http://www.wiking-clan.nl/peter/blackraven.jpg
Nu ben ik dus bezig met het forum, die steeds meer de goede kant op gaat maar nu had ik een vraag hier over. Zoals jullie kunnen zit er onder in een scrollbalk, dit is natuurlijk geen aanzien, dus ik wou graag de marges van de pagina weg halen, zodat alles er waarschijnlijk net in past!
Mijn vraag is dus, hoe kan ik zorgen dat alles <b>helemaal</b> tegen de linkerkant van de pagina zit? of 1 px er van af, dan zou die onderste scrollbalk niet meer nodig zijn!
Ik kan er ook maar niet achter komen hoe ik de kleur van de scrollbalk kan verandere.
Als ik iets verander in de index bestand, wordt die automatisch hersteld ofzo..
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
//Edit, link verandert
Haha,
bedankt jongens!
//Edit, nee werkte niet, iig dan maar een linkje plaatsen met een screenshot.
Ik hoef alleen maar te weten of het mogelijk is dus de inhoud naar links te schuiven en als het kan, hoe.
Het is de site voor blackraven.nl, de wow guild
http://www.wiking-clan.nl/peter/blackraven.jpg
Nu ben ik dus bezig met het forum, die steeds meer de goede kant op gaat maar nu had ik een vraag hier over. Zoals jullie kunnen zit er onder in een scrollbalk, dit is natuurlijk geen aanzien, dus ik wou graag de marges van de pagina weg halen, zodat alles er waarschijnlijk net in past!
Mijn vraag is dus, hoe kan ik zorgen dat alles <b>helemaal</b> tegen de linkerkant van de pagina zit? of 1 px er van af, dan zou die onderste scrollbalk niet meer nodig zijn!
Ik kan er ook maar niet achter komen hoe ik de kleur van de scrollbalk kan verandere.
Als ik iets verander in de index bestand, wordt die automatisch hersteld ofzo..
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
//Edit, link verandert
Haha,
//Edit, nee werkte niet, iig dan maar een linkje plaatsen met een screenshot.
Ik hoef alleen maar te weten of het mogelijk is dus de inhoud naar links te schuiven en als het kan, hoe.
[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 05-08-2005 00:13 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps