[VS.NET 2003] Code standaard collapsen

Pagina: 1
Acties:

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12-2025

SideShow

Administrator

Topicstarter
Yo

In verband met Visual Studio.net 2003

Kan iemand mij wijzen op een optie of instelling, dit om gecollapste stukken code of regions ALTIJD collapsed te laten, tenzij ik ze expand ?

Heel vervelend vind ik het dat om de minste reden alle functies worden expanded.

Greets :9

[ Voor 9% gewijzigd door SideShow op 05-08-2005 19:33 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Heb je de help al geraadpleegd? MSDN? Een manual? Een goed boek? Kortom, hou je aan P&W FAQ - De "quickstart".

Ook zegt je titel nogal weinig over je probleem. "[PROG][C#] Ambetant probleempje in VS.NET2003" zegt een stuk minder dan bijvoorbeeld "[VS.NET 2003] Code standaard collapsen". Ik pas dan ook je titel even aan. :)

Verder heb je een probleem met een stukje software, en dergelijke problemen horen niet in Programming & Webscripting maar in Software Algemeen. Ik zal je topic even verplaatsen, maar als je niet even je startpost aanpast met meer info, ben ik bang dat je topic daar alsnog op slot zou gaan. Pas je topicstart dus even aan. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12-2025

SideShow

Administrator

Topicstarter
Ok, bedankt om het te verbeteren.

NB: Mijn redenering was dat in SA meer topics passen over winamp-outlook-firefox en dat bijgevolg dit topic beter in het P&W forum past, gezien mensen daar daadwerkelijk dit prog gebruiken.

Groeten