Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Dat is beter 
Goed, je probleem is dat je in het BIOS hebt ingesteld dat Memtest op moet starten bij het booten.
Memtest is in het BIOS van de nieuwste DFI bordjes ingebouwd, wat je voorheen los moest draaien.
Check je BIOS even voor deze setting en Disable hem. Klaar
Goed, je probleem is dat je in het BIOS hebt ingesteld dat Memtest op moet starten bij het booten.
Memtest is in het BIOS van de nieuwste DFI bordjes ingebouwd, wat je voorheen los moest draaien.
Check je BIOS even voor deze setting en Disable hem. Klaar
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
ik dacht niet dat ik dit tegen je zou zeggen maar ik hou van je! ....hehheee je weet niet hoe frusty ik was!
super bedankt! het werkt
super bedankt! het werkt
[ Voor 71% gewijzigd door darkphoenix op 04-08-2005 23:37 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Van welke DVD boot je? Van je lezer of je brander? Probeer de installatie cd eens in je andere speler, kijken of ie dan meer wil 
En zorg dat je van tevoren je je SATA drivers op een floppydisk hebt staan - en stel je bios in dat je PC je SATA schijven gebruikt. Hoe dat laatste moet, vind je in het boekje van je moederbord.
Kijk ook even op OM FAQ / Beleid ik denk dat je dan ook wel wat zijzer wordt
En zorg dat je van tevoren je je SATA drivers op een floppydisk hebt staan - en stel je bios in dat je PC je SATA schijven gebruikt. Hoe dat laatste moet, vind je in het boekje van je moederbord.
Kijk ook even op OM FAQ / Beleid ik denk dat je dan ook wel wat zijzer wordt
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
darkphoenix schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:30:
ik dacht niet dat ik dit tegen je zou zeggen maar ik hou van je!
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080