[MCE 2005] Slipstream office 2003 in media center 2005*

Pagina: 1
Acties:
  • 686 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• markg85
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-02 19:05
Hallo,

Ik zal eerst even melden wat ik al geprobeert heb:
- ik heb LANG op google gezocht naar een handleiding om office 2003 te mergen in een media center 2005 installatie dvd!! (de 2 mce 2005 cd`s mergen en daar office 2003 weer in slipstreamen) maar ik kon alleen maar dingen vinden als office 2003 sp1 slipstream
- Ik heb hier op GOT ook vollop gezocht en zelfs de zoekfunctie gebruikt :) (ik begin het te leren ;)) maar helaas ook met weinig tot geen bruikbare resultaten.
- ik heb al wat met nlite geprobeert maar die kan geen hele cd`s mergen dus dat valt ook af.

En nu.. wat wil ik bereiken?
Ik wil een unattended media center edition 2005 dvd maken met daarin office 2003 en natuurlijk alle hotfixes die ms heeft uitgebracht na de release van sp2. Ik wil natuurlijk ook nog andere dingetjes slipstreamen maar dat gaat wel lukken met nlite.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik Office 2003 kan slipstreamen in Windows Media Center 2005.

Alvast bedankt.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21

Duinkonijn

Huh?

je kan office niet slip streamen in een windows setup.

je kan een windows setup slipstreamen met een sp
en office slipstreamen met een sp

wat je wel kan doen is een unattended office 2003 pakket maken

en deze binnen je windows setup scripten dat na de installatie 2003 automatisch geinstalleerd wordt

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• markg85
Duinkonijn schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:32:
je kan office niet slip streamen in een windows setup.

je kan een windows setup slipstreamen met een sp
en office slipstreamen met een sp

wat je wel kan doen is een unattended office 2003 pakket maken

en deze binnen je windows setup scripten dat na de installatie 2003 automatisch geinstalleerd wordt
ohh.. hoe maak ik dan zo`n script?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Iets verder naar beneden in dit forum staat [rml][ XP] Unattended CD Project deel 4[/rml] . Dit en de voorgaande delen gaan er meerdere malen op in :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21

Duinkonijn

Huh?

en voor je office moet je een answer file dmv resourse kit
+ setup -a om de key van 2k3 in je setup te verwerken

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• markg85
is er niet een topic wat hier over gaat? (heb ik helaas niet kunnen vinden)

dus: een script maken voor office 2003 die doow de windows installatie word uitgevoerd? klinkt zo makkelijk maar ik kan er maar bar weinig info over vinden. en al helemaal niks in het laatste XP unattended topic..

EDIT::..

ik ben nu dus heel deel 3 aan het doorlopen van [rml][ XP] Unattended Install CD Deel 3 (was: OEM CD)[/rml] :( mocht iemand een gericht voorbeeld vinden wat hetgene bespreekt wat ik wil plaats hier dan a.u.b. een linkje.. ruim 40 pagina`s doorbladeren is geen lolletje :)

WEER EEN EDIT::..

ik denk ik zeg het maar effetjes :)
http://www.btsunattended.net/NL/Tutorial/batch_bestanden.htm en helemaal onderaan!!!!!!

daar staan 2 linkjes, 1 voor officeXP en 1 voor office 2003. gebruik ze :)

[ Voor 49% gewijzigd door markg85 op 05-08-2005 00:53 ]

Pagina: 1