Toon posts:

printen

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wist niet waar ik deze vraag moet postten dus ik dacht , ik doe het hier maar.

ik wil van een inter net pagina een afdruk maken. hoe kan ik dat het makkelijkste doen?
ik deed als gewoon bia bestand, en dan afdrukken, maar toen was de rechterkant van de pagina weg gesneden (niet uit geprint) wat kan ik hier tegen doen zodat ik hem wel fatsoenlijk krijg.
ik heb niets aan oplssingen waarmee ik alsnog kleuren of grijswaarden van de pagina moet uitprinten.

dat afsrukken via "bestand" is best goed alleen past de site niet op het blaadje.
funcionaat
beruh

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Thandor

SilverStreak

Kun je bij de eigenschappen niet het e.e.a. instellen zodat het geschaald wordt o.i.d. ?

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Je moet selecteren en dan selectie printen.

[ Voor 50% gewijzigd door Herby op 04-08-2005 22:55 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:47
Soms helpt het om de tekst die je wilt afdrukken te selecteren, dan op het blauw geselecteerde rechtsklikken, daarna klikken op "Afdrukken" en in het afdrukvenster "Selectie" aan te klikken.

Als dat niet helpt moet je er eens op letten of de website ook een "printbare versie" van de pagina aanbied.
HerbyNL schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 22:54:
Je moet selecteren en dan selectie printen. Dit is niet echt het niveau op GoT. Ik raad je aan eens te kijken op www.beginnersweb.nl
Er zijn nog verscheidene mensen die dat niet weten hoor... nofi
Ik zelf weet het gelukkig wel.

[ Voor 40% gewijzigd door Joen op 04-08-2005 22:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
het verbaast me hoeveel jullie weten van zo'n digitaal apparaat als een computer, het knippen plakken systeem deed ik in eerste instantie maar hij ging zeuren over "macro's" die roet in het eten van mijn snode plannetje smeet. en ik vindt het knippen plakken systeem niet erg handig ,want het is van een forum( niet deze) en als je dan gaat selecteren selecteerd hij allemaal onzin. die ik niet wil uitprinten.
er staan wel plaatjes bij die ik wil uitprinten

deze moet ik hebben:
http://www.wetenschapsforum.nl/viewtopic.php?t=9112

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is de bedoeling dat je voor je een topic opent, je het relevante subforum opzoekt. Het kan je vergeven worden als je binnen de juiste hoofdgroep er misschien naast zit, maar hoe kom je er in vredesnaam bij dat een softwarevraag over het printen van websites iets met Harde Waren, laat staan specifiek Processors, Moederborden of Geheugen heeft te maken :?

Precies waar je wel moet zijn hangt af van welk OS je draait en welke browser je gebruikt- relevante gegevens voor in je topicstart. Helaas meld je ze geen van beide. Als iets niet lukt en je foutmeldingen krijgt, is 'hij ging zeuren over "macro's"' niet iets waar een ander wat mee kan. Geef voortaan gewoon de volledige foutmelding. Of beter nog: google op de volledige foutmelding, dan vind je misschien gelijk al je antwoord...

In ieder geval heeft deze topic hier niets te zoeken en aangezien het niet duidelijk is of hij naar Windows Operated Systems, danwel Non-windows Operated Systems moet (of Software Algemeen), rest er niet veel anders dan een slotje :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.