[Vista] Laptop Wlan werkt niet....

Pagina: 1
Acties:

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Heb van de week Vista op mijn Acer Travelmate 800 gezet en ik krijg alle driver goed geinstalleerd, behalve die van mijn Wlan. Ik heb de Intel Wlan drivers voor Vista erop staan,maar nog werkt mijn wifi niet. Het probleem is als volgt;

Wifi ziet de verbinding en kan ook verbinden (zegt ie). Hij ontvangt alleen geen data en kan o.a. ook niet het juiste aangewezen ip-adres binnen halen. Nou heb ik bij de properties gekeken en daar blijven de vraagtekens bij de volgende componenten staan:

-Client for Microsoft Networks
-File and Printer Sharing for Microsoft Networks
-QoS Packet Schedular

Ik heb zelf ook het idee dat mijn chipset drivers misschien niet helemaal ok zijn... Kan iemand mij helpen?

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 12:19
reset je routers eens.. het werkte bij mij ook :P
Ik heb ook problemen, zowel met mn interne Intel 2200 b/g als met mn Asus WL-100 kaartje.

Vista vertelde mij dat ik een DHCP toegewezen IP kreeg, Trek eens aan mn vinger. Mooi niet dus :P
Even resetten van mn router did it for me :)
(al moet ik het om de keer weer doen.. en dat begint hopeloos te irriteren :P)

• Xolon
geen we is proberen....want ik begin toch wel hopeloos te worden..

Verwijderd

Doet XP het wel?

Het is natuurlijk een beta OS dus veel ken je er natuurlijk niet van verwachten.

• Xolon
in XP werkte wlan perfect. Weet dat het een beta is, dus verwacht nog wel wat tegen te komen. Maar ik hoor hier verder nog niemand over wifi probleempjes..