Bestje luitjes, ik heb een jaar geleden een medion pc gekregen. Nu zat daar ook een recovery editie van windows XP home sp1 bij. Deze heb ik zelf nooit op men eigen pc gebruikt aangezien ik hier windows als partitie op de schijf heb. Nu is ong. 3 maanden geleden er een pc bijgekomen. Ik wou daar dus windows op hebben en ik heb die OEM cd gebruikt die ik bij mijn vorige pc heb gekregen. Ik heb de key(die als cetificate of authenticy achter op men kast is geplakt) ingevoerd bij activatie via internet. Ging allemaal goed en wel, de install is geactiveerd.
Nu si er sinds gisteren weer een pc bij gekomen. En ik dacht gewoon via dezelfde manier windows te instaleren. Nu voer ik weer mijn key in, maar nu geeft het activatie programma me een foutmelding waarop staat dat de code foutief is. niet dat de code al geregistreert staat, niet dat de code al te vaak is ingevoerd. Maar hoe kan dit? ik heb de key getrippel checked en een paar keer ingevoerd. Steeds hetzelfde resultaat. Terwijl het toch een legale key is waar ik voor heb betaalt. Weet iemand waarom ik windows niet kan activeren?
bvd wizz
Nu si er sinds gisteren weer een pc bij gekomen. En ik dacht gewoon via dezelfde manier windows te instaleren. Nu voer ik weer mijn key in, maar nu geeft het activatie programma me een foutmelding waarop staat dat de code foutief is. niet dat de code al geregistreert staat, niet dat de code al te vaak is ingevoerd. Maar hoe kan dit? ik heb de key getrippel checked en een paar keer ingevoerd. Steeds hetzelfde resultaat. Terwijl het toch een legale key is waar ik voor heb betaalt. Weet iemand waarom ik windows niet kan activeren?
bvd wizz