Samsung TS-H552B: 'illegal field in command descriptor block

Pagina: 1
Acties:

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Deze foutmelding ontvang ik bij het branden van een huis tuin en keuken film van de vakantie. Daarna heb ik deze bewerkt met pinnacle studios en daarna gebrand met cdrwin en dat leverde dus deze foutmelding op. Tevens geprobeerd te branden met pinnacle zelf met hetzelfde resultaat dat hij de cd ziet als een lege cd na afloop van het branden, terwijl hij niet leeg is!

Hij stopt met branden en geeft de foutmelding als alles gebrand is en hij de toc aan het afmaken is volgens mij.....bij 99% dus.

Wat te doen?

• Tommilio
Heb de nieuwste firmware al geinstalleerd van de dvd-brander resultaat; zelfde probleem en.....

nr. 4 DVD kapoT :(

• Tommilio
Iemand die misschien ergens een goede guide heeft waarin staat hoe je het beste een vakantiefilm kan editen en branden....misschien dat ik dan niet tegen hetzelfde probleem aanloop....

• Cyco
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-02-2006
Probeer het eens met een ander merk recordables
Lukt een gewone data cd branden wel?

Hier zijn in ieder geval wat guides te vinden:
http://www.videohelp.com/guides.php?howtoselect=3#3

• Tommilio
Twee verschillende merken gebruikt beide werken gewoon wel als ik data erop brand.....dus dat kan het ook niet zijn....misschien dat ik bij het branden toch iets fout doe, zou niet weten wat. Maar bv bij cdrwin maak ik de keuze voor burn data dvd...en kopieer dan gewoon de map over naar de dvd...maar ja als ik dit verkeerd zou doen, zou het bij pinnacle toch goed moeten gaan :/

Snap er in elk geval nog steeds niks van, van alles geprobeerd en al 5 dvd's kapot..... |:(