Toon posts:

Krassend en krakend geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort mijn eigen PC'tje en ik ben er erg tevreden over. Maar ik heb sinds kort GTA San Andreas en Far Cry op mijn PC geinstalleerd en ik heb steeds krassend en krakend geluid....
Ik weet niet hoe het komt maar het is erg irritant. Bij Far Cry heb ik dat de hele tijd en bij GTA alleen bij bepaalde geluiden zoals toeteren en het praten met mensen. Weet iemand hoe dit komt??
Ik heb een Asrock K7VT4a-Pro moederbord en daar zit onboard 5.1 sound bij. Ik heb ook nog een stuk of 20 andere games op men PC staan en daar is niks mis mee met het geluid dus...

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 15:55

Haan

dotnetter

Bij GTA schijnt het in ieder geval te helpen om hardware versnelling minder hoog te zetten. Probeer dat eerst eens zou ik zeggen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al geprobeerd, heb hem nu op Medium en 1024x768x32 staan en geen AA en heb het nog steeds. Als ik alles op low zet heb ik het nog steeds dus snap er niks van ??

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:34
Het klinkt wel als een buffer overflow. Dus ik denk dat je specificatie's ergens te laag zijn.
Overigens, misschien heb je EAX bij je geluidskaart aanstaan, dat kost ook veel resources bij sommige kaarten.

[ Voor 40% gewijzigd door Aphelion op 04-08-2005 18:34 ]

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 15:55

Haan

dotnetter

Ik bedoel dus audio hardware versnelling hè, niet de beeldkwaliteit.

hier dus: start->run(uitvoeren)->dxdiag->sound

[ Voor 27% gewijzigd door Haan op 04-08-2005 18:43 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Mijn specs:

AMD Ahtlon XP 3000+
512 MB Geheugen
80 GB Hard Disk
Sapphire Radeon 9600 XT

Ik heb speakers van Trust de soundforce 1600P.
Maar je kunt nergens quality veranderen bij GTA, altans niet dat ik zie.....
Ik had GTA San Andreas ook op mijn xbox met dezelfde speakers en daar had ik geen last van dus het ligt niet aan de speakers. En ik heb dus onboard sound en geen soundkaart....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 18:37 ]

Pagina: 1