Toon posts:

Geen internet na installatie Norton Internet Security *

Pagina: 1
Acties:
  • 505 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb gisteren mijn netwerk opgezet, Norton geinstalleerd, en nu doet dus het netwerk het niet meer :D

Heb alles op dit thread geprobeerd maar zonder resultaat,
Ook heb ik alles zo ingesteld als vermeld op dat thread, het werkte voor Norton wel na Norton niet meer, heb ook mijn registry aangepast m.b.t tot het Stack Register Probleem maar zonder resultaat,

"RMX is not accesable. You might not have permission to use this network resource. Contact the administrator of this server to find out bla bla bla....", ik d8 dat ik dat was, .....

[rml][ XP-SP2] Sharen Via netwerk[/rml]

als iemand hier please een oplossing voor heeft laat het even weten,

Al bij al vroeg ik me af of dit niet te maken kon hebben met de Genuine Validator die MS heeft geintroduceerd, jezus wat zijn die gasten toch innoverend!

Anyway, sos please..... :?

bij voorbaat dank,

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 18:26 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Doet het netwerk het wel als je Norton er af haalt :?
Wat gebruik je van Norton eigenlijk: Firewall, virusscanner :?

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Firewall en Virusscanner, gewoon pot dicht maken die handel anders kan ik over 2 weken weer alles er opnieuw afgooien en opgooien....

BTW, ik merkte op toen het nog wel werkte dat er een WLAN was aangemaakt, misschien als bridge, die staat er nu ook meer en als ik de wizard run zet hij hem ook niet neer

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 18:29 ]

Verwijderd

Ik zou de gebruiksaanwijzing van Norton Firewall er eens op na slaan. Je zult toch wat open moeten gooien als je bestanden wilt gaan delen en vanaf verschillende PC's toegang tot de andere pc wilt hebben. Probeer maar eens wat er gebeurt als je Norton Firewall uitschakelt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al uitgeschakelt, doet nix, ook heb ik hem geheel open gezet, heb hier namelijk maar 2 pc's een laptop en een desktop, beide via hub naar router.

heb ook op bijde pc's bij Norton opgegeven dat ze elkaar mogen betreden, dus het ene ip mag het andere benaderen en visa versa, zou niet weten hoe het anders moet, als het echt niet lukt ros ik alles er af en probeer ik het opnieuw, je kan mij niet vertellen dat grotere bedrijven die norton hebben hier ook last van hebben want dan heeft Norton echt een probleem toch....

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 18:46 . Reden: :) ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 18:38:
Heb ik al uitgeschakelt, doet nix, ook heb ik hem geheel open gezet, heb hier namelijk maar 2 pc's een laptop en een desktop, beide via hub naar router.

heb ook op bijde pc's bij Norton opgegeven dat ze elkaar mogen betreden, dus het ene ip mag het andere benaderen en visa versa, zou niet weten hoe het anders moet, als het echt niet lukt ros ik alles er af en probeer ik het opnieuw, je kan mij niet vertellen dat grotere bedrijven die norton hebben hier ook last van hebben want dan heeft Norton echt een probleem toch....
Aan hoe je erover praat heb ik toch het idee dat je niet echt veel zin hebt/kennis hebt over het instellen van je firewall.
Grote bedrijven nemen veel tijd en moeite om hun firewall goed in te stellen zodat deze wel werkt.
Misschien dat je gewoon meerdere configuraties moet gaan proberen, of dat je het gewoon net ff iets te hoog gegrepen hebt en eerst eens met iets als ZoneAlarm aan de gang moet gaan. Deze is simpeler van opzet en daar hoef je dus ook minder te configureren.

Overigens.. grote bedrijven die met een Norton Firewall werken? Die hebben doorgaans wel een hardwarematige firewall box staan.

Verwijderd

Titelfix; in het vervolg graag een probleemomschrijvende titel gebruiken en niet zomaar een loze kreet die in je opkomt.
Pagina: 1