Toon posts:

Acer power management

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb problemen met het feit dat mijn laptop de accu niet herkent. Niet in windows energiebeheer en ook niet als ik werk met acer power management. Onderin de balk blijft het teken van netstroom verschijnen wat ik ook doe. Wel geeft hij het percentage van de accu aan (terwijl er het teken van netstroom staat). Heel vreemd. Laptop werkt dus wel op de accu maar kan niks zien en/of aanpassen. Kan in acer power management ook alleen maar aanpassingen doen (beeldscherm helderheid enz) onder netstroom. Bij de accu kan ik niks. Zijn er meer mensen met dit probleem??

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik had precies hetzelfde maar alleen als ik op netstroom werkte zonder de accu erin, de laptop in hibernate zette en vervolgens opstartte op de accu. Verder had ik er geen last van, en sinds ik een update heb gedaan van de software is het helemaal over.

Wat je dus kan proberen is een softwareupdate, en even rebooten om te kijken of je accu dan wel gezien wordt.

[ Voor 19% gewijzigd door AtleX op 04-08-2005 18:20 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie. Welke update heb je uitgevoerd? En waar kan ik die vinden?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb de laatste versie van Acer Power Management geinstalleerd, als je naar de FTP-server van Acer gaat, en je klikt op het model van je notebook, moet je uit de map "driver" het bestandje "acerepm.zip" hebben :).

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt zal eens even kijken of het lukt. Wat dat betreft ben ik niet zo'n super techneut :-). Moet natuurlijk eerst acer power management er weer opnieuw opzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Dat schiet dus niet op. Nog steeds hetzelfde probleem. Erop gezet zonder dat ik op de netstroom zit. Ik dacht dan pakt hij het vast wel, maar nog geen resultaat. Het gedeelte van de accu in het management menu blijft gewoon grijs. Met andere woorden: ik kan er niks mee.

Verwijderd

is er nog een oplossing op gevonden ?

Mijn probleem kan best wel dezelfde zijn als de joue.

Goddie
Pagina: 1