Ik ben van plan de Mac Mini te kopen, en wel het 1.42 model maar zonder de Superdrive. Ik ben zelf een aardig ervaren windows gebruiker, ga de grote overstap maken (99% zeker) en vond dit een prima ding voor mijn doeleinde.
Ik heb flink wat informatie kunnen vinden alleen een paar dingen kon ik niet helemaal vinden en wil ik graag nog weten voordat hij definitief hier op de kamer staat
LJS Den Haag (Mac winkel) kon mij niet helpen met deze vragen dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik heb flink wat informatie kunnen vinden alleen een paar dingen kon ik niet helemaal vinden en wil ik graag nog weten voordat hij definitief hier op de kamer staat
- De schijf is 5400rpm heb ik vernomen, maar wat voor schijf is het precies? En hoeveel MB Cache heeft hij?er is mij verteld dat er verschil is per model welke soort hdd erin zit, dus het gaat echt om de nieuwste 80GB Schijf!
- Hoe erg kan een Mac zich in een windows-domein omgeving krijgen (ik heb het dus over active directory enzo)
- De videokaart, wat voor refreshrates draaid hij op wat voor resoluties? Ik draai nu op mijn 19" crt 1280x1024 op 85Hz en dat bevalt mij prima! Verder heb ik ook een tijdje 1600x1200 gedraaid op 75Hz, dat werd al minder (deze monitor is al een jaar of 6 oud) dus ik wil het graag hoog houden voor goede kwaliteit, heeft iemand een tabel oid met de refreshrates op bepaalde resoluties? En maakt het nog verschil uit of je DVI of VGA monitor hebt daarvoor? Ik heb een Dell M990, Specs.
- Hij is deels passief, de fan slaat alleen aan als hij het warm krijgt (of praat ik nu onzin?) maar hoe snel slaat hij aan? En is hij duidelijk hoorbaar met of zonder fan?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB