Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Uurloon dynabyte?

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er toevallig iemand die bij dynabyte werkt of weet wat het uurloon is voor een 18 jarige?

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Het minimum jeugdloon is te vinden op http://home.szw.nl/naviga...riek_id=300&link_id=57777.
Ze zouden dus op of daar boven moeten zitten. Als ze daar "op" zitten wordt je maar magertjes betaald denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
eerlijk gezegd word ik er niet veel wijs uit, er staat niet bij hoeveel je per uur minimaal moet verdienen. Alleen vaste bedragen.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:56

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat snap je er niet aan dan? Gewoon de bedragen per dag delen door acht lijkt me niet zo'n moeilijke opgave, wel?

Rail Away!

Verwijderd

En WAAROM zou je dit willen weten?
Werk je er? > vraag aan je collega's.. en ga met je baas praten.
Wil je er werken? > zorg eerst maar dat je door de sollicitatie heenkomt :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ga van 3.32 Euro per uur uit en het kan alleen maar meevallen B)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Ik heb er gewerkt, maar ik was 26 toen.
Gewoon ff aan je shopmanager vragen, en anders aan de regio manager, eventueel de algemeen verkoopleider, als het goed is is dat nog steeds Dhr Moens.
Welk filiaal werk je?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 18:33:
En WAAROM zou je dit willen weten?
Werk je er? > vraag aan je collega's.. en ga met je baas praten.
Wil je er werken? > zorg eerst maar dat je door de sollicitatie heenkomt :)
Kep al gesoliciteerd enzo, gepraat met ze enzenz, moest alleen ff email met me cv enzo opsturen en dan wast allemaal prima. Nog niet echt een gesprek gehad dus, alleen via telefoon ff. Dusja was gewoon benieuwd.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:34:
Is er toevallig iemand die bij dynabyte werkt of weet wat het uurloon is voor een 18 jarige?
Met zo'n topicstart kunnen we natuurlijk geen bal he ;)

Een forum is bedoeld om te discussieren, niet om even hap-snap een vraag te parkeren en te wachten tot ie opgelost is. En al helemaal als je al een eind in de sollicitatieprocedure zit zie ik weinig tot geen brood meer in dit topic: bij je volgende gesprek kun je het ook vragen aan de mensen die het wel weten. Het minimumuurloon algemeen is 1 Google-search.

Al met al zie ik dus geen reden om dit topic open te houden :)

[ Voor 4% gewijzigd door curry684 op 05-08-2005 01:42 ]

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.