Hallo allemaal... ik had eens een vraagje.. ik ben bezig met een website, en hierin komen vrij veel foto's voor. Je hebt een html pagina, met hierop ongeveer 20 kleine thumbnails. het is de bedoeling dat als je op een thumbnail klikt, dat er een nieuwe pagina geopend wordt (in hetzelfde frame...) en dat daar dan de uitvergrootte versie staat. vrij simpel en allemaal nog geen probleem. onder die foto moet de tekst staan: Klik hier om terug te gaan. , met dus de link dat je weer terug naar de thumbnails gaat. Dit heb ik allemaal voor elkaar, nergens geen problemen maar voor mij zelf is het een zootje en een hoop gedoe.
Ik heb nu namelijk voor elke foto een aparte webpagina, en daardoor is het enorm on-overzichtelijk. Ik wil weten van jullie hoe ik nou simpel vrij veel foto's op deze manier kan ordenen enz.
het gaat nu:
Thumbnail > nieuw venster > index
en dit keer de hoeveelheid foto's...
is hier geen programmatje voor om er een diashow van te maken?
PS... voor diegene met msn, het systeem wat bij de Contact Cards zit lijkt me een handig systeem. Is dit toe te passen op een persoonlijke site, en helemaal aan te passen naar je eigen wens?
alvast bedankt...
Ik heb nu namelijk voor elke foto een aparte webpagina, en daardoor is het enorm on-overzichtelijk. Ik wil weten van jullie hoe ik nou simpel vrij veel foto's op deze manier kan ordenen enz.
het gaat nu:
Thumbnail > nieuw venster > index
en dit keer de hoeveelheid foto's...
is hier geen programmatje voor om er een diashow van te maken?
PS... voor diegene met msn, het systeem wat bij de Contact Cards zit lijkt me een handig systeem. Is dit toe te passen op een persoonlijke site, en helemaal aan te passen naar je eigen wens?
alvast bedankt...